صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت نسوز جنس کورین

صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت نسوز جنس کورین را از کجا تهیه کنیم؟ خرید مستقیم و بدون واسطه انواع صفحه کابینت با کیفیت را در بازار ایران تجربه کنید.

صفحه کابینت های جنس کورین از محصولاتی هستند که در سال های اخیر به بازار عرضه شده اند. این محصولات از جنس بسیار خاصی تولید شده اند. کورین از نظر سنگین بودن شباهتی به سنگ ها ندارد. نسوز بودن و قابلیت برش آن ها نیز آن ها از سنگ های عادی که به عنوان صفحه تاپس استفاده می کنند متمایز می کند. نصب این محصولات از انواع دیگر صفحات سخت تر است. همچنین در صورتی که شکستگی روی سطح این نوع از صفحات کابینت نسوز ایجاد شود غیر قابل ترمیم می باشد. همچنین قیمت های فروش آن بسیار بالا و گران است. مورادی که گفته شد اصلی ترین نکات منفی درباره صفحه کابینت کورین بود. اما ویژگی های دیگری که در صفحات نسوز کورین وجود دارد باعث می شود تا استفاده از آن ها در کشور رو به افزایش باشد.

بهترین صفحه کابینت

تولید کننده های ایرانی که صفحه کابینت های نسوز جنس کورین را تولید کنند تعداد زیادی ندارند. هر چند که با کمتر شدن واردات صفحه کابینت به کشور نمونه های ایرانی نیز استفاده شدند. اما همچنان صفحه کابینت های نسوز جنس کورین برند هایی مانند ال جی و سامسونگ بیشترین محبوبیت را در کشور دارند. محصولات تولید شده توسط این برند ها دارای طرح های متعدد و مختلف می باشد. گارانتی کیفیت محصولات نیز کاملا معتبر می باشد. نسوز بودن، مقاومت در برابر خط و خش و ضربه و نفوذ رطوبت از مهمترین ویژگی های این محصولات می باشد. ابعاد و اندازه های این محصولات متفاوت می باشد. اما بیشتر این محصولات را در یک ضخامت مشخص تولید کرده و به فروش می رسانند.

صفحه کابینت های مختلف با جنس های متفاوت را می توانید از مرکز برین چوب خریداری نمایید. این شرکت عرضه کننده انواع مختلف این محصولات به صورت عمده و خرده می باشد. قیمت فروش صفحه کابینت در این مرکز به دلیل تهیه مستقیم از کارخانجات و مراکز تولیدی بسیار مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد. امکان ارسال بار به سایر شهر های کشور از طریق این شرکت امکان پذیر می باشد. برای خرید محصولات می توانید از طریق پل های ارتباطی اعلام شده اقدام فرمایید. مشاوران فروش شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی می باشند. به غیر از تماس تلفنی امکان اعلام سوالات به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی نیز از طریق چت باکس آنلاین سایت برای ارائه راهنمایی ها آماده شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن