صفحه کابینت

بهترین صفحه کابینت وکیوم جدید

صفحه کابینت وکیوم

بهترین صفحه کابینت وکیوم جدید منظور همان مدل کورین است. صفحه کابینت کورین تنها در آشپزخانه هایی با سبک وکیوم یا ممبران کاربرد دارد.

صفحه کابینت های ام دی اف را برای انواع کابینت های ساده و وکیوم استفاده می کنند. البته برای استفاده در تولیدات وکیوم از صفحات جنس کورین نیز استفاده می شود. اما طرح و مدل های جدید افزوده شده به تولیدات چندین کارخانه ایرانی برای استفاده در کارهای ممبران نیز بسیار مناسب می باشد. در انتخاب صفحه مناسب برای استفاده در کارهای وکیوم باید به چند نکته توجه داشت. اول نکته این است که طرح های مورد استفاده در صفحات و رنگ روکش ممبران شما باید هماهنگی لازم را داشته باشند. همچنین ضخامت و مقاومت صفحات خریداری شده نیز باید بسیار بالا باشد. صفحات جدید تولید شده  در کشور مقاومت کافی در برابر حرارت، نفوذ آب و رطوبت، خط و خش و غیره را دارا می باشند.

بهترین صفحه کابینت جدید مناسب برای طرح ها و سبک وکیوم باید تمامی این ویژگی های ذکر شده را داشته باشد. معمولا کابینت های ممبران در ایران به رنگ روشن ساخته می شوند. به همین دلیل بهترین صفحه برای استفاده در این سبک را می توان از بین رنگ های روشن موجود در سمپل رنگی برند های مختلف انتخاب کرد. در صورتی که از کیفیت برند انتخابی خود اطمینان دارید می توانید به راحتی از بین طرح های جدید موجود بهترین گزینه را برای استفاده انتخاب کنید. صفحه هایی با ضخامت ۵ سانتی متر معمولا برای استفاده در نوع وکیوم بهترین گزینه هستند. البته از نوع ۳ سانتی متری این محصولات نیز برای کابینت فضاهای کوچک تر استفاده می شود. برای انتخاب سایز این صفحات بهتر است به کابینت کار خود مشورت کنید.

کارخانه صفحه کابینت جدید

کارخانه برین چوب اردبیل یکی از تولید کنندگان بهترین صفحه کابینت در کشور می باشد. محصولات این کارخانه با استفاده از روکش و مغزی خام بسیار با کیفیت ایرانی و خارجی ساخته شده است. صفحه کابینت های برند برین چوب را می توان برای انواع سبک های وکیوم، مدرن، ساده و غیره به کار برد. کافی است بهترین و مناسب ترین طرح را برای سبک کار خود از بین رنگ های جدید موجود در سمپل محصولات این برند انتخاب کنید. رنگ و طرح های متفاوت کاتالوگ این برند را می توانید در بخش گالری رنگ بندی سمپل این سایت در قالب یک گالری اینترنتی کامل مشاهده کنید. جهت خرید محصولات جدید برند برین چوب با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این شرکت اطلاعات کافی را برای خرید و ثبت سفارشات در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن