صفحه کابینت

صفحه کابینت طوسی رنگ مدل جدید

صفحه کابینت طوسی

صفحه کابینت طوسی رنگ مدل جدید رونمایی شد. در بازار بزرگ صفحه تاپس ایران انواع رنگ بندی از صفحه کابینت ها را می توانید مشاهده کنید.

صفحه کابینت ها در ایران دارای مدل های بسیار متفاوتی می باشند. کارخانه های مختلفی در کشور این محصولات را با جنس های متفاوتی به تولید می رسانند. یکی از پر مصرف ترین نمونه  ها در بازار ایران صفحات ساخته شده با استفاده از ام دی اف و روکش های اچ پی ال می باشد. این محصولات توسط بسیاری از کارخانه های روکش رنی به تولید می رسد. مدل های جدید این صفحه کابینت ها در رنگ بندی و تنالیته رنگی کامل در سمپل رنگ بندی محصولات مختلف وجود دارد.

هر کدام از این محصولات را می توان برای طرح های مختلفی از صفحه کابینت هماهنگ کرده و به کار می برند. هماهنگی این دو بخش در هر چه زیبا تر به نظر رسیدن این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد. طرح های متنوعی اعم از مدل های ساده، فانتزی، طرح چوب، شنی و غیره از نمونه های جدید هستند که می توانید در سمپل محصولات برند های مختلف ایرانی مشاهده نمایید.

صفحه ام دی اف طوسی

صفحه کابینت های رنگ طوسی از نمونه های جدیدی هستند که که توسط تولیدی های ایرانی ساخته می شوند. مدل هایی با رنگ طوسی از نمونه های بسیار جدید و زیبایی هستند که به دلیل داشتن رنگ خنثی می توانید آن را با انواع مختلفی از ام دی اف ها به کار ببرید. رنگ های متفاوت و مختلفی با تن رنگی روشن و تیره طوسی در سمپل برند های ایرانی وجود دارد. از نمونه های طرح دار که نقش و طرح آن ها به رنگ طوسی است نیز می توانید برای استفاده در کابینت هایی با ام دی اف رنگ طوسی استفاده کنید. این محصولات از زیباترین و جدید ترین نمونه های موجود در بازار می باشند.

شما می توانید از بخش گالری طرح صفحه کابینت انواع مختلفی از صفحه کابینت های برندهای معتبر ایرانی را مشاهده کنید. این برند از معروف ترین نمونه های تولید شده در کشور می باشد. مدل های ساخته شده توسط این شرکت بزرگ ایرانی از زیباترین و با کیفیت ترین نمونه های بازار هستند. برای خرید این محصولات به مناسبی ترین قیمت و با بهترین شرایط می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن