صفحه کابینت

صفحه کابینت رزینی اپوکسی

صفحه اپوکسی

صفحه کابینت رزینی اپوکسی نوع جدید از تولیدات صفحه کابینت آشپزخانه است. طرح ها و شکل های متنوع از اپوکسی در این بازار عرضه می شود.

رزین اپوکسی

رزین اپوکسی از خانواده رزین های دو جزئی است که شامل پایه رزینی و هاردنر است. این دو جزء باید به نسبت مشخصی که بنا به فرمولاسیون و کاربرد آن متفاوت است و با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی یک سطح یا قالب مورد نظر ریخته شود. رزین اپوکسی بعد از گذشت یک روز کاملاً خشک شده ولی ۳ تا ۷ روز طول می کشد تا رزین اپوکسی به نهایت سختی خود برسد و پیوندهای بین رزین و هاردنر استحکام یابد.

در صورتی که همه چیز طبق اصول و روش صحیح انجام شود نتیجه کار رزینی خواهد بود که ویژگی های زیر را داراست. چسبندگی عالی به سطح، مقاومت شیمیایی خوب در برابر اسیدها، مقاومت مکانیکی بالا، تحمل ۵ تن فشار لاستیک در هر سانتی متر مربع، رسانا نیست و تا حدودی عایق جریان الکتریکی است، نوعی از رزین اپوکسی می تواند هادی جریان الکتریسیته باشد، جرم نمی گیرد، چربی و انواع آلودگی به راحتی از روی آن پاک می شود.

تمام موارد و ویژگی های ذکر شده اگر همراه صفحه کابینت باشد، یک محصول فوق العاده خواهد بود، امروزه صفحه کابینت رزین اپوکسی در حال تولید است که مشتریان خاص خود را دارد و البته به دلیل قیمت بالای آن، معدود افرادی سمت این محصول می روند و یا خود با گذراندن دوره های آموزشی اقدام به تولید و ساخت صفحه کابینت رزینی اپوکسی می کنند.

مقاومت صفحه کابینت رزینی اپوکسی در زمانی که خشک می شود به قدری بالاست که تا دمای ۶۰ درجه و نهایتاً ۸۰ درجه به صورت لحظه ای می تواند تحمل کند و ذوب نشود. صفحه کابینت رزینی اپوکسی آتش زا نیست ولی ضد حریق هم نیست. تنوع رنگی نامحدود دارد و می تواند با محیط به راحتی هماهنگی پیدا کند.

فناوری جدید برای صفحه آشپزخانه

منظور از فناوری جدید برای صفحه آشپزخانه چیست؟ در گذشته سبک آشپزخانه تقریبا بسیار سنتی بود که با وجود وسیله ای برای پخت و پز، کمدی برای نگه داری مواد غذایی و یک یخچال خلاصه می شد. اما هرچه طراحی و صنعت پیشرفت گرفت، شکل آشپزخانه و جزئیات آن نیز تغییر پیدا کرد.

در آشپزخانه های امروزی و مدرن فناوری نقش مهمی دارد. ایجاد اپن، کابینت های آشپزخانه، سینک و سایر موارد باعث شده فناوری جدید وارد محیط آشپزخانه شود. تا یک دهه پیش صفحه آشپزخانه ها اغلب از سنگ تولید می شد که به مرور جای آن را ام دی اف و پی وی سی ضد آب گرفت و در حال حاضر یکی از بهترین صفحه آشپزخانه ها، صفحه های تولید شده با رزین اپوکسی است که در بالا به تمام ویژگی های آن اشاره شد.

اگر می خواهید آشپزخانه مدرنیته و مجهز به فناوری جدید داشته باشید حتما عنصر خلاقیت را در طراحی چاشنی کنید. استفاده از فناوری جدید برای صفحه آشپزخانه یکی از گام های بزرگی است که در دکوراسیون داخلی برداشته است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن