صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت رزین اپوکسی

صفحه کابینت رزین

قیمت صفحه کابینت رزین اپوکسی از مدلهای متنوع را در اینجا مشاهده کنید. بهترین کیفیت و بالاترین تضمین را برای تولیدات بازار فراهم کرده ایم.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در برخی فیلم ها، نوع خاصی از صفحات تولیدی را مشاهده می کنید. به احتمال تا کنون در صورت مشاهده این سوال برایتان پیش آمده است که این محصولات از کجا تولید می شوند؟ در واقع این مدل از صفحه کابینت تا تخته های تولیدی را می توان با نام اپوکسی شناخت. برای تولید این محصولات مراحل خاصی طی می شود که تماما توسط نجاران ماهر و در فضای یک کارگاره کوچک قابل اجراست. اصلی ترین متریال استفاده شده در این محصول نیز چوب به عنوان بیس اصلی و رزین است.

ساید از خودتان بپرسید که خود من هم می توانم آن را تولید کنم؟ جواب هم بله است و هم خیر. بله از آن جهت که می توانید با مراجعه به کلاس های آموزشی و دوره های آن، نحوه تولید و استفاده از متریال را به صورت کامل یاد بگیرید. خیر نیز از آن جهت که هر کاری نیازمند تخصص، علاقه، محیط کاری جداگانه، تجربه و سرمایه گذاری است. لذا ممکن است که شما برای یادگیری این موضوع هزینه های بالایی نیز پرداخت کنید. اما در نهایت چیزی که به دست می آورید شاید نتواند نیاز شما را به راحتی برطرف کند.

آیتم های قیمت گذاری صفحه اپوکسی

در هر حال باید عرض کنیم از آنجایی که تولید صفحه اپوکسی با استفاده از رزین هزینه بر است. لذا قیمت تمام شده آن نیز اندکی گران تر به دست می آید. بنابراین اگر می خواهید قیمت دقیق از این صفحات را داشته باشید ما چند آیتم کلی خدماتتان می توانیم عرض کنیم:

  • جنس چوب و صفحه مورد نظر
  • طرح و مدل و رنگ محصول
  • ضخامت و نوع ابعاد کار
  • کیفیت رزین و متریال دیگر
  • مهارت و تجربه تولید کننده
  • و غیره

قیمت کلی صفحه رزین اپوکسی

اگر همه این موارد را کنار هم قرار دهیم می توانیم برای صفحات تولید شده قیمت مناسبی در نظر بگیرم. اما اگر این چنین نباشد، قیمت گذاری اندکی سخت خواهد بود. اما به طور کلی صفحه کابینت اپوکسی معمولا از قیمت ۴۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان نیز حتی نمونه های متنوعی را دارد. یعنی ممکن است شما در یک بررسی کوتاه متوجه قیمت های متنوع در این حوزه باشید که همگی به دلیل آیتم های بالا می تواند باشد. در صورت کلی اگر شما نیز به دنبال خرید یا سفارش این محصول هستید، بازار ایران در اختیار شماست. این مرکز به شما می تواند کمک کند تا سریع و بدون دغدغه به خرید خود دست پیدا کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن