صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت ماهون

صفحه ماهون

کارخانه صفحه کابینت ماهون فروش محصولات خود را آغاز کرد. عرضه انواع صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانتی در طرح و مدل های مختلف انجام می شود.

در حال حاضر چندین کارخانه مختلف در زمینه تولید انواع صفحه کابینت ام دی اف بخش های مختلف ایران مشغول به فعالیت هستند. این مراکز از انواعوب های ایرانی و خارجی جهت تولید صفحه کابینت استفاده می کنند. بزرگترین کارخانه های داخلی در حال حاضر در چند استان مختلف کشور در حال تولید هستند. محصولات هر کدام از این کارخانه ها بر اساس قیمت و کیفیت مشتریان خود را دارد. این تولید کنندگان هرکدام بخشی از نیاز کشور به صفحه کابینت را تامین می کنند.

صفحه کابینت های تولید شده توسط کارخانه های بزرگ ساخت صفحه کابینت متناسب با مدل های جدید و قدیمی انواع ام دی اف وجود دارد. کارخانه صفحه کابینت ماهون در قالب یک کارگاه کوچک و با دو کارگر از سال ۷۹ کار خود را با تولید کمد و پارتیشن آغاز کرد. با توجه به سخت کوشی و فعالیت کارکنان در حال حاضر با ۲۰ کارگر و کارمند در قسمت های مختلف فعالیت خود را ادامه می دهد.

کار اصلی و به روز شدن کارخانه ماهون از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که با توجه به پیشرفت علم و صنعت چوب، مجموعه ماهون نیز تصمیم گرفت همگام با علم روز جهانی به روز شده و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نرم افزار های مختلف روز دنیا از ابتدای کار یعنی طراحی صفحه کابینت تا مرحله تولید و اجرا را از ابتدا تا انتها کار را در کارخانه ماهون انجام دهد.

ارزان ترین صفحه ام دی اف

ارزان ترین صفحه ام دی اف موجود در ایران صفحه هایی هستند که با مواد اولیه داخلی ساخته شده اند. صفحه کابینت تولید شده از ام دی اف قیمت پایین تری به نسبت سایر محصولات بمشابه تولید شده از مواد اولیه دیگر است. نمایندگی های پخش و فروش بسیار زیادی در کشور،اقدام به فروش و پخش صفحه ارزان می کنند که عرضه این صفحه ارزان در مراکز رسمی پخش و فروش کارخانجات صورت می گیرد.

صفحه کابینت ارزان در واقع تولید شده از نوعی ورق های ام دی اف خام روکش  شده است. نوع ارزان قیمت آن نیز نمونه های هستند که به وسیله نئوپان تولید می شوند البته ساخت این نوع صفحه ارزان به نسبت قیل کمتر شده است اما همچنان برخی از مراکز تولیدی تولید می شود.

در صورتی که قصد تهیه صفحه ام دی اف ارزان را دارد حتما با شماره های دفتر فروش محصولات کارخانه که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن