صفحه کابینت

صفحه کابینت عرض ۶۵

صفحه کابینت عرض ۶۵

درمورد ابعاد و سایز صفحه کابینت نیازمند اطلاعات کافی هستیم و برای صرفه جویی در وقت به طور مختصر بیان می کنیم. ابعاد صفحه کابینت بسته به این که از ام دی اف استفاده شود یا از سنگ مصنوعی کورین و کوارتز، متفاوت است. صفحه کابینت ام دی اف معمولاً ۴۱۰ سانتی متر طول و عرض ۶۵ سانتی متر است. صفحه کابینت ۶۵ سانتی معمولا ۲/۳ یا ۵ میلی متر ضخامت دارند و رویه این نوع صفحه کابینت از روکش اچ پی ال یا پی وی سی یا ملامینه یا پرینتی هستند که ل. اساس سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

عرض استاندارد صفحه

در حال حاضر عرض عرف تولید صفحه کابینت در اندازه عرض ۶۵ سانتی متر است. یعنی اگر تنها یک پاسخ برای سوال عرض صفحه کابینت باید چند باشد؟ وجود داشته باشد باید بگوییم که همان عرض ۶۵ سانتی متر بهترین انتخاب است. اما اگر برای سفارش های خاص یا شرایط خارج از عرف نیازمند هستید، بهتر است موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید. امروزه اغلب کابینت سازان و کابینت کاران برای باکس های پایینی کابینت که قرار است صفحه کابینت روی آن قرار گیرد، از عرض ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر استفاده می کنند. بنابراین اگر عرض یک صفحه کابینت ۶۰ سانتی متر کمتر باشد، ممکن است کوتاه باشد و چندان کاربردی نداشته باشد.

اما اگر این صفحات کابینت از عرض بیشتری برخوردار باشند، باز هم ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورند. اما اگر عرض خود کابینت های شما از استاندارد تولید بیشتر است، پس می توانید در انتخاب عرض سفارشی از صفحه کابینت استفاده کنید.

مناسب ترین عرض برای صفحه کابینت، عرض ۶۵ سانتی است. این نوع صفحات در دو طرف لبه کرد دارند که در اصطلاح به آن ها که تنها یک لبه گرد دارد تک لب و به آنهایی که هر دو طرف آنها لبه گرد دارند دو لب گفته می شود.

از این رو بازار بزرگ ایران به عنوان اصلی نرین مرکز تأمین انواع صفحه کابینت شناخته شده است. محلی که نه تنها صفحه کابینت با عرض ۶۵ سانتی متر در آن وجود دارد بلکه از نظر نوع ضخامت نیز تنوع دارد.

سفارش تولید انواع صفحه در عرض دلخواه

بهترین و پر مصرف ترین صفحه کابینت در داخل کشور با اندازه و عرض دلخواه سفارشی برای بازاز مصرف تولید می شود که منطبق با استانداردهای جهانی است که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی و مشخصات فنی و قیمت های متفاوتی هستند. در حال حاضر بنا به تقاضای بازار و مصرف کنندگان، تولید صفحه کابینت با اندازه و عرض دلخواه سفارشی توسط تولید کننده های داخلی انجام می شود. در واقع پذیرفتن سفارش تولید انواع سایز صفحه کابینت نشان گر قدرت خط تولید یک مجموعه تولیدی است که قابلیت تولید در انواع سایز و اندازه تولید را دارا است. اندازه انواع صفحه کابینت که علاوه بر تولید سفارشی انجام می شود به شرح زیر است:

صفحه کابینت ۳ سانتی تک لب ۶۵ سانتی، صفحه کابینت ۳ سانتی دو لب ۶۵ سانتی ، صفحه کابینت ۵ سانتی تک لب ۶۵ سانتی، صفحه کابینت ۵ سانتی دو لب  ۶۵ سانتی. همچنین سفارش تولید انواع صفحه در عرض های دلخواه ۶۰، ۶۵، ۷۵، ۹۰، ۹۸ و ۱۲۰ و دیگر عرض های دلخواه تولید می گردد.

با توجه به انواع صفحه کابینت تولید شده علاوه بر تفاوت قیمت بر اساس برند، به دلیل تفاوت در در تک لب و دو لب بودن نیز قیمت متفاوتی دارند. همچنین  مات یا براق بودن روکش ام نیز ممکن است روی قیمت آن تاثیر داشته باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن