صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب پلی وود اصفهان

صفحه کابینت پلی وود

صفحه کابینت ضد آب پلی وود اصفهان از نمونه های بسیار خوب بازار است. تولیدات صفحه کابینت اصفهان در میان دیگر کارخانه ها دارای اعتبار مخصوص است.

در شهر های مختلف کشور از جمله اصفهان انواع مختلفی از صفحه کابینت ها به تولید می رسد. تفاوت این نوع از صفحات ممکن است در جنس سازنده، طرح، ابعاد و مدل باشد. مهمترین تفاوت بین این محصولات اولین نکته ذکر شده یا همان جنس تشکیل دهنده است. انواع نمونه های ساخته شده از ام دی اف، پلی وود، ترمو وود، ام دی اف، گرانیت، کورین و غیره در بازار وجود دارد. در این نوشته اطلاعاتی را درباره صفحه کابینت های ضد آب پلی وود خواهیم گفت. POLY WOOD ها همانطور جه از نام آن ها نیز مشخص است ترکیب خاصی از چوب و پلاستیک ها می باشند. چند کارخانه در استان اصفهان در حال حاضر این محصولات را تولید می کنند. مهمترین ویژگی موجود در صفحه کابینت پلی وود خاصیت ضد آب بودن این محصولات می باشد.

ویژگی صفحات پلی وود

البته به غیر از چند کارخانه در اصفهان و سایر شهر مرکز تولیدی دیگری این محصولات را به تولید نمی رسند و به اندازه صفحات ام دی اف معروف نمی باشند. همانطور که گفته شد ضد آب بودن این محصولات مهمترین ویژگی آن می باشد. افزوده شدن پلیمر به این محصولات باعث ایحاد خاصبت مقاومت بالا در برابر رطوبت شده است. رنگ بندی بسیار زیبا و متنوعی نیز در بین سمپل های این محصولات وجود دارد. کارخانه های مختلف استان اصفهان چندین طرح و رنگ متفاوت از این محصولات ضد آب را تولید و به بازار عرضه می کنند. قیمت این وع از صفحه کابینت ها بسیار مناسب می باشد. به خصوص نمونه های ساخته شده در کارخانه های استان اصفهان با نرخ مناسب تر به فروش می رسند. البته این صفحات ضد آب همچنان قیمت بالاتری از نوع ام دی اف دارند.

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ساعات تماس تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ می باشد. همچنین شما می توانید از طریق چت باکس آنلاین سایت سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران بخش فروش شرکت درمیان بگدارید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت ها و شرایط فروش در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشان شما پس از ثبت در این مرکز با مناسب ترین قیمت و از کاخانه تامین کننده تولید و به نقاط مختلف ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن