صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت کرم آلمانی

طرح صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت کرم آلمانی در جدیدترین سمپل و دسته رنگ کارخانه رونمایی شد. این طرح دارای زیبایی خاص و منحصر بفرد در میان دیگر صفحات است.

رنگ های روشن صفحه کابینت ها به دلیل جلوه زیبایی که به فضای آشپزخانه اضافه می کنند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از رنگ ها را می توان به راحتی حتی با تیره ترین رطرح ها نیز ترکیب کرده و به کار برد. مدل صفحه کرم آلمانی جزو رنگ های بسیار پر استفاده بازار می باشد. این طرح روشن و زیبا را می توان با انواع مدل های مختلف ام دی اف به کار برد. این رنگ جزو نمونه هایی است که به صورت مشترک بین سمپل محصولات برند های مختلف وجود دارد. تقریبا تمامی کارخانه های ایرانی این طرح از صفحه کابینت را در بین تولیدات خود دارند. میزان فروش آن ها در بازار نیز بسیار بالا می باشد. در حال حاضر فروشگاه های متعددی در کشور این محصولات را از برند های مختلف با قیمت های گوناگون به فروش می رسانند.

صفحات کرم آلمانی

کارخانه های ایرانی صفحه کابینت کرم آلمانی را در چنذیت اندازه و سایز متفاوت تولید می کنند. انواع صفحه کابینت یک لب، دو لب، مات، براق، ۳ سانتی، ۵ سانتی با مدل کرم آلمانی در طول و عرض های مختلف توسط تولیدی های گوناگون ساخته می شوند. ممکن است اندازه و رنگ طرح های موجود در این مدل د رتولیدی های مختلف با هم متفاوت باشد. اما این اختلاف مشهود نبوده و بسیار جزئی است. قیمت فروش این محصولات نیز به نسبت برند، سایز، تک لب یا دو لب و مات و براق بودن ممکن است متفاوت باشد. البته تعداد تولید کننده های ایرانی این محصولات بسیار زیاد است. مراکر ساخت و فروشگاه های پخش این محصولات با اعلام قیمت های مناسب تر سعی در کسب رضایت حداکثری مشتریان خود دارند.

شرکت توزیع ایران از تولید کنندگان بهترین صفحه کابینت با طرح های مختلف در کشور است. ابعاد و اندازه های مختلفی از صفحات طرح کرم آلمانی توسط این کارخانه بزرک در دو نوع مات و براق و یک لب و دو لب ساخته می شود. کیفیت بالا، استفاده از متریال مرغوب در تولید، قیمت مناسب به نسبت درجه کیفی بالا از مهمترین ویژگی های محصولات تولیدی کارخانه های ایرانی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر فروش رسمی محصولات کارخانه تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش این بخش اطلاعات بیشتر را در زمینه خرید این محصولات در اختیار شما قرار خواهد گذاشت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن