صفحه کابینت

صفحه کابینت فومیزه و پی وی سی ضد آب

صفحه کابینت پی وی سی

صفحه کابینت فومیزه و پی وی سی ضد آب طرح جدید تولید شد. قیمت این محصولات در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است.

صفحه کابینت های فومیزه نسل و نوع جدید صفحات ام دی اف می باشند. این محصولات به روش تولید نوع ام دی اف ساخته می شوند و تفاوت آن ها نوع مغزی استفاده شده در ساخت آن ها می باشد. این محصولات که با نام های صفحه ضد آب نیز شناخته می شوند با استفاده از مغزی پی وی سی به تولید می رسند. تولید صفحات پی وی سی فومیزه در چند سال اخیر در کشور رونق یافته است. درحال حاضر چندین مرکز تولیدی مختلف در زمینه ساخت این محصولات فعالیت دارند. طرح ها و مدل های مختلفی در این مراکز ساخته می شوند. ضد آب بودن این صفحات به عنوان محصولاتی که به صورت دائم با رطوبت درتماس هستند ویژگی بسیار مهمی است. البته روکش های اچ پی ال به کار رفته نیز تا حدود زیادی این خاصیت را به صفحات اضافه می کنند.

مقاومت صفحه کابینت

اما صفحه کابینت های پی وی سی فومیزه با دارا بودن مغزی ضد آب مقاومت بسیار بالاتری در برابر نفوذ رطوبت و حرارت به خود می گیرند. در حال حاضر این محصولات آمار استفاده رو به رشدی در کشور دارند. علاوه بر آشپزخانه های این صفحات کابینت را به عنوان میز تاپس در مراکز و موقعیت های مختلفی که ممکن است درتماس زیادی با رطوبت باشند استفاده می کنند.عمر صفحه کابینت های فومیزه پی وی سی از سایر مدل های چوبی بیشتر می باشد. همچنین این محصولات مقاومت زیادی نیز در برابر حرارت دارند. از این رو استفاده ازآن هادر تولید محصولات و صفحاتی برای محیط هایی مانند آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. به دلیل همین ویژگی ها صفحات فومیزه پی وی سی پس از تولید بسیار سریع پر فروش و پز مصرف شده اند.

برای خرید انواع صفحه کابینت پی وی سی فومیزه ضد آب می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. این مرکز در واقع نمایندگی پخش اصلی و رسمی محصولات کارخانه برین چوب می باشد.قیمت فروش صفحه کابینت های ضد آب در شرکت به دلیل تهیه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب می باشد. امکان تامین عمده و خرده بار برای مشتریان و خریداران سراسر کشور امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش خرید کافی است تا از طریق پل های ارتباطی اعلام شده با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید. اطلاعات لازم درباره نحوه ثبت سفارش و زمان بندی تحویل همچنین قیمت فروش محصولات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ارسال بار به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان در این مرکز صورت می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن