صفحه کابینت ایرانی

صفحه روی کابینت تاپس ایرانی

صفحه کابینت تاپس

صفحه روی کابینت تاپس ایرانی همان صفحات تاپس است. در واقع به این محصول هم صفحه کابینت و هم صفحه تاپس گفته می شود.

صفحه تاپس به طور کلی به تمامی تایل های چوب یا صفحات سنگی گفته می شود که برای استفاده در روی کابینت ها و یا میزهای پیشخوان و به طور کلی این نوع از میز کار ها به کار می رود. بهترین نوع این محصولات توسط چندین کارخانه مختلف ایرانی با درجه های کیفی و قیمت های متفاوت ساخته شده و به عرضه می رسند. تولید نوع ساخته شده با ام دی اف در ایران بیشتر از سایر مدل ها است. صفحه روی کابینت های جنس ام دی اف بیشتر با روکش های اچ پی ال روکش زنی می شوند.

این روکش به صفحات تاپس تولید شده خاصیت ضد آب بودن اضافه می کند. به همین جهت این محصولات مناسب استفاده در فضاهایی مانند آشپزخانه ها است که در معرض تماس با رطوبت و حرارات بالا می باشند. همانطور که گفته شد نوع ام دی افی این محصولات بیشترین میزان تولید و نیز استفاده را در کشور دارند.

تولید کنندگان صفحه روی کابینت

صفحه روی کابینت در ایران توسط مراکز ساخت متعددی به تولید می رسد. کارحانه های ایرانی این محصولات را با استفاده از متریال بسیار متنوع و متفاوت تولید می کنند. خطوط تولید و ساخت چندین مرکز ساخت صفحه کابینت در کشور از انواع سیستم های بسیار به روز و مطابق علم روز دنیا استفاده می کنند. ساخت این محصولات در مراکز تولید سراسر کشور با تنوع رنگی بسیار بالا، کیفیت مناسب و ابعاد متفاوت صورت می گیرد. قیمت عرضه آن ها نیز بسیار مناسب است. به همین جهت معاملات نوع ایرانی این محصولات در بازار کشور بیشتر از سایر نمونه های وارداتی از کشور های مختلف می باشد. بزرگ ترین تولید کنندگان ایرانی صفحه تاپس های روی کابینت تامین نیاز بازار کشور به این محصولات را انجام می دهند.

کارخانه های ایرانی مختلف از موفق ترین مراکز ساخت انواع صفحه تاپس روی کابینت در کشور می باشند. این مرکز تولیدی بزرگ انواع متفاوتی از این محصولات را در رنگ بندی و ابعاد بسیار متنوع تولید کرده و به بازار عرضه می کند. صفحه تاپس های تولید این برند را می توانید در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. برای خرید صفحات روی کابینت این کارخانه بزرگ ایرانی می توانید با شماره تلفنی های اعلام شده در این سایت تماس گرفته و از قیمت های فروش به روز و شرایط انجام معاملاتت اطلاعات کسب کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن