صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ملامینه ارزان

قیمت صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ملامینه ارزان بروزرسانی شد. در آخرین اطلاعیه منتشر شده، قیمت صفحه کابینت نسبت به لیست قبلی، کاهش قابل توجهی داشته است.

صفحه کابینت های ملامینه یا همان صفحات ام دی اف از ارزان ترین و پر استفاده ترین نمونه های موجود در بازار کشور است. این محصولات را با استفاده از انواع مغزی ام دی اف، ملامینه، نئوپان و غیره تولید می کنند. البته ساخت نمونه هایی که با استفاده از ملامینه و نئوپان ها تولید می شد نسبت به قبل کمتر شده است. زیرا در حال حاضر قیمت نمونه های تولید شده از ام دی اف بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل نیاز به ساخت این صفحات با متریال ارزان وجود ندارد. زیرا بیشتر کارخانه ها صفحه کابینت خوب از جنس مغزی MDF  را با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه عرضه می کنند. در حال حاضر تعداد تولیدی هایی که در زمینه ساخت این محصولات فعالیت دارند بسیار زیادی می باشد.

لیست قیمت صفحه کابینت ملامینه

روکش های اچ پی ال به کار رفته در این محصولات نیز از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن ها می باشند. صفحه کابینت های MDF یا ملامینه با استفاده از رویه های اچ پی ال روکش زنی می شوند. تنوع رنگی و مقاومت این محصولات نیز به همین رویه های استفاده شده در تولید بستگی دارد. ارزان یا گران بودن قیمت آن ها نیز متاثر از متریال به کار رفته و برند محصولات می باشد. اعلام لیست قیمت کامل از نرخ فروش این محصولات به دلیل تنوع برند، سایز و مدل بسیار دشوار می باشد. زیرا ممکن است در میان محصولات یک برند انواع بسیار متفاوتی باشد. همچنین ممکن است تولیدی های متفاوت نمونه مشابه ای صفحه کابینت ملامینه را با نرخ های متفاوتی به فروش برساند. اما در این بخش لیستی از نرخ های فروش حدودی و میانگین این محصولات را آماده کرده ایم.

صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۲۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۳۰٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان

قیمت های اعلام شده به صورت میانگین و حدودی نوشته شده است و ممکن است که در نوع مات و براق آن ها نیز اختلاف نرخ کمی وجود داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نرخ فروش دقیق و به روز انواع صفحه کابینت ارزان می توانید با شماره تلفن های بازار ایران تماس بگیرید. این مرکز، دفتر فروش اصلی و رسمی صفحه کابینت های ملامینه ارزان تولیدی های ایرانی می باشد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز با ارزان ترین قیمت تامین و در اسرع وقت به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن