صفحه کابینت

صفحه کابینت مشکی شنی ارزان قیمت

صفحه کابینت ارزان قیمت

صفحه کابینت مشکی شنی ارزان قیمت با آخرین تغییرات در روکش و کیفیت مغز کار روانه بازار شد. در حال حاضر این محصول از قیمت خوبی برخوردار است.

صفحه کابینت های مشکی یکی از زیباترین نمونه های تولید شده توسط کارخانه های مختلف کسور می باشند. به طور کلی رنگ مشکی در میان ورق های ام دی اف و صفحات تاپس از رنگ های بسیار خاص و جذاب می باشد. انواع مدل ها در رنگ سیاه توسط کارخانه های ایرانی ساخته شده و به بازار عرضه می شود. در سمپل تولیدات هر کدام از این مراکز می توان انواع مختلفی از صفحات را با این رنگ مشاهده کرد. یکی از زیباترین نمونه هایی که در رنگ سیاه تولید می شود، نوع شنی این محصولات است.

صفحات تاپس مشکی شنی از زیباترین و پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. کارخانه های متعددی در کشور این طرح را تولید کرده و با قیمت ارزان تر نسبت به نمونه های تولید شده توسط کارخانه های خارجی به فروش می رساند. در سمپل تولیدات برند های متفاوت ایرانی می توان نوع مات و براق صفحات طرح مشکی شنی را که با نام صفحه کابینت اسپارک هم شناخته می شود مشاهده کرد.

صفحه کابینت اسپارک سیاه

صفحه کابینت های مشکی شنی ممکن است خود دارای انواع مختلفی با تنوع طرحی باشند. شکل های دانه شنی این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. همچنین رنگ این دانه های شنی شکل نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. هر کدام از این مدل ها در سمپل محصولات با کد بندی های متفاوتی عرضه می شوند. در حال حاضر انواع مختلفی از مدل های این محصولات را می توانید در مراکز فروش مختلف در سراسر کشور خریداری کنید. یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع صفحه کابینت در کشور شرکت برین چوب می باشد. این مرکز نیز انواع مختلفی از صفحه کابینت ها را با طرح های متنوع تولید می کند.

بهترین نوع صفحه کابینت های شنی در رنگ های مشکی و سفید برند ایرانی از طریق مرکز فروش رسمی و اصلی محصولات کارخانه امکان پذیر می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحات تولید شده توسط این کارخانه را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای اطلاع از نرخ فروش و شرایط انجام معاملات عمده و خرده با این مرکز می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن