صفحه کابینت

صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران

صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران

در حال حاضر انواع صفحه کابینت، در ابعاد و عرض مختلف ساخته شده است که در بازار ایران تولید شده و روانه بازار می شود. قیمت، ابعاد، طراحی و نوع استفاده از هرکدام از صفحه کابینت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. اغلب صفحه کابینت تولید شده از فرآورده های چوبی، ابعاد و ضخامت استانداردی دارند.

کارخانه های تولید کننده انواع صفحه کابینت، جزو معدود تولیدی های مجهز در ایران و منطقه محسوب می شوند که از بهترین تولیدات صفحه کابینت در ایران، صفحه کابینت ۷ سانتی است. این صفحه کابینت به لیل ضخامت ۷ سانتی آن بسیار پر طرفدار است و عمر مفیدی در آشپزخانه های منازل دارد. پیشنهاد ما برای تولید صفحه کابینت، صفحه ۷ سانتی تولید ایران بوده است.

صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و استاندارد ابعاد آن با ضخامت های ۵ و ۳ و ۷ سانتی متر با عرض ۶۰ سانتی متر است.  قیمت این نوع صفحه به نسبت سایر صفحات کابینت مناسب تر و به صرفه تر است. همچنین نصب و نگه داری از صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران نسبت به سایر مدل ها، آسان تر است.

سعی بر این است که صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران یرا بر اساس نرخ روز ثابت نگه داشته و اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید صفحه کابینت را دارید حتما قبل از گران شدن با توجه به نوسانات قیمت و ارز و گران شدن مواد اولیه باعث شده خرید خود را ثبت کنید، در حال حاضر صفحه کابینت ۷ سانتی تولید ایران که در بازار فروش این محصول از حداقل قیمت …….. تا حداکثر ……… معامله می شود.

سفارش تولید انواع سایز صفحه تاپس

صفحه تاپس به طور کلی به صفحاتی گفته می شود که می توان از آنها به عنوان میز کار در پیشخوان ها، بخش اوپن یا جزیره کابینت آشپزخانه ها یا میزهای غذا خوری به کار برد. متریالی که صفحه تاپس از آن تولید می شود باید دارای چند ویژگی مهم باشد تا برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه مفید باشد. تغییر رنگ و یا امکان نفوذ مواد شیمیایی ممکن است که این صفحه تاپس برای استفاده در آشپزخانه یا میز کار مناسب نباشد. ضد آب بودن و مقاومت در برابر حرارت بالا از ویژگی های دیگری است که باید صفحه تاپس داشته باشد.

بهترین و پر مصرف نرین صفحه تاپس در داخل کشور تبغ سفارش بازار مصرف تولید می شود که منطبق با استانداردهای جهانی است که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی و مشخصات فنی و قیمت های متفاوتی هستند.  البته بهترین و پرفروش ترین صفحه تاپس در کشور از ام دی اف ساخته شده است. در حال حاضر بنا به تقاضای بازار و مصرف کنندگان، سفارش تولید انواع سایر صفحه تاپس توسط تولید کننده های داخلی انجام می شود. در واقع پذیرفتن سفارش تولید انواع سایز صفحه تاپس نشان گر قدرت خط تولید یک مجموعه تولیدی است که قابلیت تولید در انواع سایز و برش و دیگر ریز کاری های تولید را دارا است.

انواع سایز عرف صفحه تاپس

  • صفحه تاپس ۳ سانتی تک لب
  • صفحه تاپس ۳ سانتی دو لب
  • صفحه تاپس ۵ سانتی تک لب
  • صفحه تاپس ۵ سانتی دو لب

با توجه به انواع سایز صفحه تاپس تولید شده علاوه بر تفاوت قیمت بر اساس برند، به دلیل تفاوت در در تک لب و دو لب بودن نژ قیمت متفاوتی دارند. همچنین  مات یا براق بودن روکش ام نیز ممکن است روی قیمت آن تاثیر داشته باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن