صفحه کابینت

دستگاه اصلی ساخت صفحه کابینت

دستگاه صفحه کابینت

دستگاه اصلی ساخت صفحه کابینت چیست؟ آیا امکان بازدید از کارخانه تولید صفحه کابینت وجود دارد؟ نمایندگی کارخانه را چگونه دریافت کنیم؟

صفحه کابینت ها در ایران در انواع مختلف و متفاوتی تولید می شوند. انواع مختلفی برای این محصولات در بازار وجود دارند. مدل های تولید شده از جنس های سنگی، چوبی، ام دی اف ، ترمو وود ها و پلی وود ها از انواع مختلف صفحات هستند که در ایران به کار می روند. نوع ام دی افی این محصولات بیشتر از سایر مدل ها در ایران فروخته می شوند. این نوع از صفحه کابینت ها معمولا با قیمت بسیار مناسب تری از سایر مدلها به فروش می رسند. همچنین صفحات ام دی افی دارای تنوع بسیار زیادی در ابعاد و اندازه می باشند. کیفیت و کارایی بسیار زیاد محصولات نیز از نکات مثبت دیگر آن ها می باشد. ساخت این صفحات در کارخانه های متعددی در کشور انجام می  شود.

تولید صفحه کابینت

دستگاه های مختلفی در این کارخانه ها برای ساخت صفحه کابینت ام دی اف به کار برده می شوند. برای توضیح بهتر درباره دستگاه های اصلی مورد لازم است ابتدا اطلاعاتی درباره متریال اصلی سازنده این صفحات داشت. صفحه کابینت های ام دی افی همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است از ورق های ام دی اف ساخته می شود. ورق های استفاده شده در ساخت صفحه کابینت ها از نوع خام می باشد. روکش های اچ پی ال نیز از بخش های اصلی تولید این مواد می باشند. چسب های مخصوصی نیز برای ساخت این محصولات استفاده می شود. تجهیزات بسیار زیادی برای تولید این محصولات مورد نیاز است. برای مثال دستگاه های برش در خطوط تولید وجود دارد. از اصلی ترین بخش های خطوط ساخت صفحات دستگاه های پرس روکش می باشد.

روکش کردن صفحه کابینت ها از اصلی ترین بخش های ساخت این محصولات می باشد. این مرحله به وسیله دستگاه های مخصوص وکیوم صورت می گیرد. خط تولید های فعال در کشور انواع مختلفی از این سیستم ها را استفاده می کنند. برخی از سیستم ها از تکنولوژی روز بهره مند هستند. البته دستگاه ها و خطوط تولیدی قدیمی نیز همچنان در برخی از تولیدی ها وجود دارند. تولیدات هر کدام از این کارخانه ها دارای مشتریان و خریداران مختلفی می باشند. در حال حاضر نیاز اصلی بازار کشور به صفحه کابینت ها را تولیدات همین کارخانه ها برطرف می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه ها و خطوط تولیدی یا خرید این محصولات می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران این بخش آماده ارائه اطلاعات لازم به شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن