صفحه کابینت

فروش انواع صفحه کابینت سامایلو

انواع صفحه کابینت

فروش انواع صفحه کابینت سامایلو در این مجموعه آغاز شد. بهترین نمونه های تولیدی از صفحه کابینت سامان یولی مات و براق در این بازار وجود دارد.

طرح های متفاوت صفحه کابینت را می توان با سایز اجزای فضای کار مانند ام دی اف های آشپزخانه ست کرده و به کار برد. برخی از مدل های این محصولات را می توان با طیف وسیعی از رنگ های ام دی اف استفاده کرد. طرح هاش شنی از این دسته از صفحه کابینت ها می باشند که امکان ترکیب و استفاده آن با رنگ های مختلف و متفاوت ام دی اف وجود دارد. طرح سامایلو یا سامان یولو نیز از جمله نمونه های شنی صفحات تولید شده با ام دی اف و روکش های اچ پی ال است که در بازار وجود دارد. می توان گفت که طرح سامایلو از پرفروش ترین طرح های بازار است که در شهرهای مختلف ایران آمار معامله بسیار زیادی دارد. روکش های مات و براق در این طرح نیز توسط تولیدی های مختلفی برای ساخت به کار می رود.

خرید پرفروش ترین طرح صفحه کابینت

همانطور که گفته شد طرح سامایلو جزو پرفروش ترین و معروف ترین طرح های موجود در کشور می باشد. برخی از کارخانه ایرانی این طرح را با ابعاد مختلف به تولید رسانده و به برخی از کشور های همسایه نیز صادر می کنند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت های سامایلو با ضخانت های ۳ و ۵ سانتی متری بیشترین میزان معاملات را در کشور دارند. برای خرید این محصولات می توانید به مراکز عرضه انواع صفحه کابینت و محصولات چوبی و یا نمایندگی های پخش برند های مختلف مراجعه کنید. به دلیل بالا بودن میزان تقاضا این طرح در بیشتر مراکز فروش شهر های مختلف وجود دارد و با نرخ های مختلف به فروش می رسد.

صفحه کابینت طرح سامان یولو

کارخانه های ایرانی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع صفحه کابینت با کیفیت در کشور می باشند. این مراکز محصولات خود را با استفاده از خطوط ساخت پیشرفته و مواد اولیه بسیار مرغوب به تولید می رسانند. خروجی استفاده از این متریال صفحه کابینت هایی با بالاترین درجه کیفی و تنوع در طرح و رنگ می باشد. طرح سامان یولی از پرفروش ترین تولیدات این کارخانه محسوب می شود. ابعاد استاندارد و سفارشی این طرح از صفحه کابینت های برین چوب را می توانید از مراکز فروش مختلف در سراسر کشور قابل تهیه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن