صفحه کابینت

قیمت صفحه شرکتی کابینت درجه یک

قیمت صفحه شرکتی

قیمت صفحه شرکتی کابینت درجه یک اعلام شد. نازلترین قیمت سال برای جدیدترین محصولات تولیدی انواع برند ایرانی و خارجی صفحه کابینت تعیین شده است.

تولید و عرضه صفحه کابینت های ام دی در کارخانه های ایران باعث پایین آمدن قیمت میانگین این محصولات در بازار شد. تا قبل از تولید نمونه های شرکتی درجه یک در کارخانه های داخلی انواع محصولات از کارخانه های خارج از کشور واردات می شدند. لیست قیمت فروش نمونه های خارجی به دلیل اضافه شدن هزینه های معمول واردات بسیار بالا می باشد. در حال حاضر نیز با بالا رفتن قیمت ارز و نوسانات موجود در بازار صفحه کابینت های خارجی گزینه مناسبی برای انجام معاملات در کشور نمی باشند. در مقابل نمونه های تولید شده شرکتی درجه یک از برند های ایرانی دارای کیفیت نسبتا خوب و قیمت های فروش مناسبی هستند. تولیدات ایرانی نیز در چند ماه اخیر از وضعیت نابسامان بازار تاثیر گرفته اند. اما با این وجود نرخ فروش آن ها نسبت به نمونه های خارجی بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

صفحات ایرانی شرکتی درجه یک

در حال حاضر تولیدی های مختلفی انواع صفحه کابینت را با کیفیت درجه یک تولید می کنند. این مراکز بیشتر صفحات ام دی افی را به تولید می رسانند. اما در چند سال اخیر برخی از مرامز در زمینه ساخت صفحات تاپس پلی وود و ترمو وود و غیره نیز فعالیت داشته اند. اما همچنان صفحه کابینت های شرکتی درجه یک بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند. به همین دلیل ساخت این نوع از محصولات نیز بیشتر از سایر نمونه ها و مدل ها می باشند. این محصولات در دو نوع تک لب و دو لب با روکش های مات و براق در انواع رنگ ها ساخته می شود. صفحه کابینت های ام دی اف درجه یک شرکتی در انواع مدل، سایز و طرح توسط فروشگاه های پخش مختلف در بازار پخش می شوند.

خرید صفحه کابینت برند ایرانی

برای خرید انواع صفحه کابینت شرکتی از برند های ایرانی با کیفیت درجه یک می توانید با شماره های دفتر فروش این مرکز تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش این دفتر آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی می باشند. لیست های قیمت محصولات درجه یک برند ایرانی با نرخ شرکتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تامین و ارسال بار در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. به همین دلیل قیمت فروش محصولات بسیار مناسب می باشد. همچنین تامین بار در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن