صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت با روکش hpl

خرید صفحه کابینت با روکش

خرید صفحه کابینت با روکش hpl درجه یک در ایران امکان پذیر شد. بزرگترین خط تولید انواع صفحه کابینت ام دی اف و pvc در شمالغرب راه اندازی شد.

اچ پی ال صفحه کابینت

صفحه کابینت های ساخته شده با ام دی اف خام با استفاده از روکش هایی از جنس hpl (اچ پی ال) تکمیل و عایق می شوند. میزان مقاومت این محصولات در برابر نفوذ آب و رطوبت، براق یا مات بودن و نوع رنگ و طرح یک صفحه کابینت را نوع روکش hpl آن تعیین می کند. در حقیقت این لایه دارای مقاومت بسیاری در برابر عواملی مانند خش و رطوبت دارد. رنگ آمیزی و طرح های چاپ شده بر روی این ورق ها نیز طرح و مدل صفحات تولید شده را تعیین می کند. از انواع رویه های اچ پی ال در تولید انواع درب ، تخت ها و لوازم بیمارستانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. البته جنس رویه مورد استفاده برای هر یک از موارد با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت در ضخامت، میزان انعطاف و مقاومت این محصولات است.

برای خرید انواع مختلف صفحه کابینت ها با روکش hpl می توانید به مراکز فروشگاهی فعال در سطح شهر ها مراجعه کنید. در حال حاضر تعداد زیادی از مراکز پخش بزرگ و کوچک اقدام به خرید و فروش این محصولات پر کاربرد کرده اند. هنگام خرید صفحه روی کابینت با روکش hpl ممکن است انواع صفحاتی با برند های ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. هر کدام از این محصولات دارای قیمت، طرح ها و کیفیت کاملا متفاوتی می باشند. قیمت نمونه های ایرانی معمولا ارزان تر از نمونه های خارجی است. در میان صفحات کابینت ایرانی نیز می توان صفحات تولید شده با مغز ایرانی با قیمت ارزان تر از نمونه های مغز خارجی خرید.

خرید از کارخانه

برای خرید انواع مختلفی از صفحه کابینت با روکش hpl می توانید سفارشات خرید خود را در شرکت بازار اردبیل ثبت نمایید. این شرکت دفتر فروش مرکزی کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل است. اگر قصد خرید انواع مختلفی از صفحات مغز ام دی اف و روکش hpl با قیمت مناسب دارید می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. سفارشات شما در کوتاه ترین زمان و به قیمت کارخانه تامین و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که امکان تولید صفحاتی با ابعاد سفارشی نیز در تیراژ بالا توسط کارخانه با قیمت مناسب امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت روز صفحه کابینت ها با شماره ها و پل های ارتباطی اعلام شده در تماس باشید. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن