صفحه کابینت 5 سانتی

گالری رنگ صفحه کابینت ۵ سانتی

رنگ صفحه کابینت

گالری رنگ صفحه کابینت ۵ سانتی و نمونه های ۳ سانتی در این وبسایت وجود دارد. جهت مشاهده عکس ها و مقایسه و نیز ثبت سفارش وارد شوید.

صفحه کابینت های ام دی اف در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. این محصولات به طور کلی دارای دو اندازه سفارشی و استاندارد هستند. بیشترین میزان استفاده این محصولات مربوط به نوع استاندارد می باشند. در بین این گروه از صفحات تاپس اندازه ۵ سانتی بزرگترین سایز تولید شده در ایران است. البته برخی از کارخانه ها محصولاتی با ضخامت ۶ یا ۷ سانت را نیز به تولید رسانده اند. انواع مدل های موجود در گالری های رنگ برند های مختلف در سایز ۵ سانتی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. معمولا اکثر کارخانه ها محدودیتی درساخت محصولات در هر کدام از سایز های استاندارد و معمولی ندارند. به همین دلیل می توانید طرح مورد نظر خود را برای خرید از سایز های بزرگ از گالری های اینترنتی یا کاتالوگ های دستی انتخاب نمایید.

طرح های مختلف صفحه کابینت

همانطور که گفته شد سایز های ۳ و ۵ معمول ترین ضخامت های صفحه کابینت ام دی اف هستند. سایز ۵ سانتی که سایز بزرگ این محصولات در اندازه استاندارد است در انواع مدل ها و رنگ ها ساخته می شود. روکش های مات و براق و صفحاتی با یک لب و دو لب گرد توسط کارخانه های مختلفی در این ابعاد تولید شده و به بازار عرضه می شود. گالری های رنگ بندی برند های مختلف شامل انواع مدل هایی است که امکان تولید و ساخت با ضخامت ۵ سانتی را نیز دارند. می توانید انواع مختلفی از برند های ایرانی و خارجی را با رنگ های دلخواه و در ابعاد ۵ سانتی متری با طول ۴ و ۱۰ و عرض های ۶۰ و ۶۵ را از  از مراکز فروش فعال خریداری کنید.

کارخانه های ایرانی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت در خاورمیانه می باشند. تولیدات این مجموعه ها با استفاده از متریال بسیار با کیفیت در سایز های استاندارد ۳ و ۵ سانتی متری ساخته می شوند. در بخش گالری این سایت می توانید طرح ها و رنگهای متفاوتی از صفحه کابینت های تولید شده توسط این کارخانه های ایرانی را مشاهده نمایید. هر کدام از طرح های گالری سایت، علاوه بر سایز های کوچک و سفارشی در ابعاد ۵ سانتی نیز ساخته می شوند. جهت خرید محصولات می توانید تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن