صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت پارس و پارسیان ایران

صفحه کابینت پارسیان

صفحه کابینت پارس و پارسیان ایران از نمونه های جدید تولیدی هستند. این برندها به لحاظ کیفیت مناسب و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند.

کارخانه های ایرانی مختلفی در زمینه ساخت و روکش زنی انواع صفحه کابینت در ایران فعالیت دارند. معمولا در مراکز ایرانی این محصولات را با جنس ام دی اف ساخته می شوند. مغزی خام این صفحات با استفاده از روکش های اچ پی ال روکش زنی می شوند. قیمت مناسب و ویژگی های مثبت موجود در این محصولات باعث شده است تا امار خرید و فروش آن ها در بازار بسیار بالا باشد.

بالا بودن میزان تقاضای صفحات ام دی اف باعث شده است تا میزان تولید این محصولات نیز بسیار بالا باشد. به همین دلیل در چند سال اخیر کارخانه های متفاوتی در زمینه ساخت این صفحه کابینت شروع به فعالیت کرده اند. تولیدی های پارس  پارسیان از بزرگترین مراکز ساخت انواع صفحات تاپس از جنس ام دی اف با روکش اچ پی ال در کشور می باشند. تولیدات کارخانه های پارس و پارسیان از برترین نمونه های موجود در بازار هستند.

مشخصات محصولات پارسیان

تولیدی های پارس و پارسیان صفحه کابینت هایی با درجه کیفی بالا و تنوع رنگ بندی بسیار بالایی را می سازند. قیمت فروش این محصولات نسبت به نمونه های وارداتی و همچنین بسیاری از نمونه های ساخته شده در کارخانه های ایران مناسب تر می باشند. ابعاد و اندازه های متفاوتی از این محصولات توسط کارخانه پارس چوب و پارسیان به تولید می رسند. ضخامت های ۳، ۵ و ۷ سانتی متری از صفحه کابینت ها در بین تولیدات این مراکز وجود دارد. مدل های دو لب و یک لب در انواع طرح های چوب، سنگ، ساده و فانتزی و شنی توسط کارخانه های پارسیان و پارس ایران به تولید می رسند. خرید این محصولات از طریق نمایندگی های پخش صفحات تاپس برند های پارس و پارسیان صورت می گیرد.

جهت خرید انواع صفحه کابینت های تولید شده در مراکز ساخت ایران می توانید با شماره تماس های بخش بازرگانی بازار ایران تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی پخش انواع صفحه کابینت با کیفیت تولید ایران از برند های مختلف می باشد. قیمت فروش صفحات در این مرکز به دلیل تهیه مستقیم اجناس از کارخانه های تولید کننده بسیار مناسب است. در بخش لیست قیمت این سایت نرخ فروش تقریبی از محصولات موجود در این مرکز فروش وجود دارد. همانطور که گفته شد شما می توانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت های به روز برای خرید های عمده و خرده با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن