صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت روکش hpl ایرانی

صفحه کابینت hpl ایرانی

صفحه کابینت روکش hpl ایرانی با بالاترین تنوع روز دنیا و نیز نازلترین قیمت توسط کارخانه زرین چوب اردبیل تولید و عرضه می شود.

صفحه کابینت هایی که با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف ساخته می شوند بیشترین میزان تولید و فروش را در ایران دارند. این محصولات پرفروش ترین نمونه های بازار معاملات کشور می باشند. رویه های مخصوص hpl که در این محصولات استفاده می شود در انواع طرح و رنگ مختلف تولید می شود. تولیدی های ایرانی نیز در زمینه این رویه های مخصوص فعالیت دارند. برند ایرانی سازنده hpl از بزرگترین سازندگان محسوب می شود و تولیدات آن جزو نمونه های با کیفیت و بسیار مرغوب بازار است. کارخانه های مختلف تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف در ایران از همین محصولات و روکش های اچ پی ال ایرانی برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. تنوع رنگی و کیفیت محصولات تولید شده با استفاده از متریال ایرانی بسیار بالا بوده و قیمت فروش آن ها نیز بسیار به صرفه و مناسب است.

مراحل ساخت صفحه کابینت

تولید این محصولات با استفاده از روکش های اچ پی ال، ورق های ام دی اف خام و چسب های مخصوص صورت می گیرد. صفحات تاپس mdf نیز مانند ورق های ام دی اف به روکش روکش زنی ساخته می شوند. مغزی این دو نوع محصولات نیز با یکدیگر مشترک می باشد. اصلی ترین نکته متفاوت درباره این تایل ها ابعاد و نوع رویه آن ها می باشد. روکش hpl با درجه و ترکیبات مخصوص برای استفاده در صفحه کابینت ها تولید می شود. سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص پرس و رویه زنی اتصال رویه hpl به ورق های خام صورت می گیرد. ابعاد و اندازه های مختلفی از این محصولات با ضخامت های ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته می شود. معمولا عرض استاندارد این صفحات در ایران ۶۰ و ۶۵ سانت در طول ۴۱۰ سانتیمتر می باشد.

برند ایرانی تولید کننده صفحه

بازار صفحه کابینت ایران از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت با روکش های اچ پی ال می باشد. این مرکز مرغوب ترین نمونه های این محصولات را به تولید می رساند. محصولات این برند ایرانی به دلیل استفاده از متریال و رویه های hpl بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. قیمت فروش صفحه کابینت های این برند نیز در مقایسه با درجه کیفی بالایی که دارند بسیار به صرفه می باشد. برای خرید این محصولات می توانید با دفتر فروش مرکزی محصولات تماس بگیرید. شماره های تماس این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن