صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز

ماده اصلی در تولید سنگ کوارتز سیلیس است. سیلیس جزو سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن ۷ است. سیلیس به صورت پودر میکرونیزه دانه بندی های ریز و نوعی رزین مخصوص طب فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می گردد. از این رو ویژگی سیلیس به سنگ کوارتز منتقل شده و باعث می شود سنگ کوارتز مقاومت بالایی در برابر سائیدگی و ضربه داشته‌ باشد.

در سنگ کوارتز به دلیل فاقد بودن هر گونه خلل و فرج هیچ گونه رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت، بدین دلیل صفحه کابینت کوارتز را آنتی باکتریال می نامند. وزن کم و مقاومت بالا از دیگر ویژگی های صفحه کابینت کوارتز است. در صورت استفاده از ذرات شیشه، آیینه، سنگ های تزئینی و صدف در تولید صفحه کابینت کوارتز می توان جذابیت و زیبایی خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طرحی خاص از سنگ و صفحه کابینت کوارتز استفاده کرد.

صفحه کابینت کوارتز به دلیل خاصیت آنتی باکتریال بودن در تمامی مکان های که اهمیت عدم وجود میکروب و باکتری احساس می شود، مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله هتل ها، سالن های غذاخوری، آشپزخانه ها و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.

از کاربرد صفحات کوارتز می توان به صفحه کابینت آشپزخانه، روشویی هتل ها، مبلمان اداری، سرویس های بهداشتی و حمام، میزهای آزمایشگاهی اشاره کرد.

ویژگی صفحه کابینت کوارتز که در تولید آن از بهترین مواد سیلیس استفاده شده شامل مقاوم در برابر نفوذ لکه، باکتری، قارچ و رطوبت، تنوع رنگ و زیبایی ظاهری، ثبات رنگ، دوام بالا، مقاومت در برابر ترک خوردگی و شکستن، ضد خش و خط، عمر مفید طولانی بدون نیاز به پولیش مجدد، عدم جرم گیری و نظافت آسان، مقاوم در برابر آتش سوزی و ضد حریق بودن را شامل می شود.

خرید اینترنتی صفحه با کیفیت

اولین نکته ای که در هنگام خرید صفحه کابینت باید در نظر بگیرید این مسأله است که مشتری نیازمند صفحه کابینت ام دی اف است یا صفحه کابینت پی وی سی و ضد آب را مد نظر دارد. که این انتخاب تحت تاثیر کاربرد آن قرار می گیرد. برخی از مشتریان پس از انتخاب صفحه کابینت مورد نظر خود، آن را از طریق واتساپ یا تلگرام خریداری می کنند. این روش، در واقع فروش غیر حضوری و به عبارت ساده تر خرید اینترنتی محسوب می شود. همچنین در خرید اینترنتی این امکان برای مشتریان فراهم شده تا قبل از خرید با کارشناس فروش اینترنتی مشاوره بگیرند.

اغلب خریداران در سراسر کشور به دنبال فروشنده هایی هستند که صفحه کابینت با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. خرید اینترنتی صفحه کابینت با کیفیت در ایران با راه اندازی بازار آنلاین جهت سهولت دسترسی به محصول و رفاه حال مشتریان تأسیس شد، سوای از هزینه جهت مراجعه به بازار حضوری، در صرف زمان نیز صرفه جویی می شود.

هم اکنون خرید اینترنتی صفحه کابینت با کیفیت با برقراری ارتباط مستقیم و مستمر با تولید کنندگان باعث شده محصول را صورت عمده و با قیمت ارزان تری عرضه می کنند و میزان خرید اینترنتی حتی در برخی موارد بالاتر از میزان خرید حضوری باشد.

خرید اینترنتی و آنلاین صفحه کابینت با کیفیت بزرگترین گام در خرید و فروش این محصول در کشور است و کمک بسیاری به تمام مشتریان اعم از خرده فروش یا حتی عمده فروشان کرده است. اگر چنانچه شما هم قصد تهیه صفحه کابینت را دارید حتما به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و خرید خود را در نهایت آرامش و اطمینان انجام دهید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن