صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ونگه مات

صفحه کابینت ونگه

قیمت صفحه کابینت ونگه مات از بهترین نمونه های پرفروش صفحات است. لیست قیمت و نیز مدلهای مختلف آن را در این بازار در اختیار دارید.

طرح ونگه یکی از قدیمی ترین مدل های استفاده شده در تولید صفحات چوب مصنوعی می باشد. این طرح در واقع شکل رگه های الوار چوب طبیعی با همین نام است. این چوب بسیار گران قیمت بوده و در سال های گذشته از آن برای ساخت سرویس ها و سازه های چوبی منازل استفاده می شده است. طرح ونگه صفحه کابینت دارای رنگ بسیار تیره با رگه های کوچک است. انواع صفحات و ورق های ام دی اف با این طرح در بازار وجود دارد. با وجود اینکه از اولین تولید و عرضه صفحات با این رنگ سالهای بسیار زیادی گذشته است، اما همچنان این محصولات از پر فروش ترین نمونه های بازار محسوب می شود. این طرح در انواع مدل ها و با روکش ها وجود دارد. هر کدام از مدل های مات و براق را می توان با ترکیب ام دی اف متناسب به کار برد.

مدل های مختلف صفحات ونگه

صفحه کابینتهای تولید شده با طرح ونگه نیز مانند سایز صفحات ام دی اف و روکش اچ پی ال در دو نوع مات و براق ساخته می شوند. سایز این محصولات نیز دو نوع سفارشی و استاندارد دارد. قیمت نوع سفارشی معمولا بیشتر است. در بخش استاندارد نیز ابعاد بزرگتر با قیمت بیشتر به فروش می رسند. علاوه بر این صفحه کابینت های طرح ونگه در دو مدل تک لب و دو لب ساخته می شوند. نوع تک لب مناسب برای بخش هایی است که یک طرف میزکار منتهی به دیوار است و سمت دیگر آزاد می باشد. نوع دو لب نیز برای محیط هایی است که هر دو طرف آزاد و دارای انحنا است. قیمت فروش این دو نوع از صفحات ونگه مات نیز باهم متفاوت است. البته اختلاف قیمت این مدل ها چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کارخانه های مختلف کشور تولید کننده انواع صفحه کابینت با طرح های مختلف با مناسب ترین قیمت می باشند. صفحه کابینت های ونگه با روکش های مات و براق نیز توسط این مرکز به تولید می رسد. عرضه این طرح نیز مانند سایر مدل ها در این مرکز با مناسب ترین قیمت فروش صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با شماره های اعلام شده در است تماس بگیرد. مشاوران فروش شرکت همه روزه از ساعت ۸ ال ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن