صفحه کابینت براق

صفحه کابینت براق یا هایگلاس

صفحه کابینت هایگلاس

صفحه کابینت براق یا هایگلاس به نوع بسیار زیبا از این محصول گفته می شود. این صفحه کابینت برای همه مصارف اداری و دفتری پر کاربرد است.

انواع روکش های صفحه کابینت

روکش هایی که برای ساخت صفحه کابینت استفاده می شود دارای انواع مختلفی می باشند. در ایران معمولا از رویه های اچ پی ال استفاده می شود. خود این روکش ها دارای کاربردهای مختلفی هستند. برای رویه زنی درب ها و بسیاری دریگر از صفحات چوب مصنوعی می توان از این محصولات استفاده کرد. برای به کار گیری این محصولات در هر بخش از نوعی روکش با ترکیبات و ویژگی های مخصوص استفاده می شود. نوع به کار رفته در ساخت کابینت دارای ضخامت نسبتا کم است. در برابر خض مقاوم بوده و دارای تنوع در رنگ و طرح و مدل می باشد. انواع صفحه کابینت های مات و براق یا هایگلاس با استفاده از انواع مختلف اچ پی ال ها تولید می شود. نوع براق این محصولات دارای یک لایه هایگلاس اضافی می باشد. این لایه باعث خاصیت شاین بودن صفحات تولید شده می شود.

قیمت و ویژگی صفحه کابینت هایگلاس

صفحات تولید شده با رویه های براق بسیار زیبا و شکیل می باشند. با ترکیب این محصولات از رنگ مناسب می توان فضای بسیار روشن و دلبازی را ایجاد کرد. البته باید در نظر داشته که ام دی اف و صفحه کابینت هایگلاس دارای حساسیت بسیار بالاتری است. بنابراین هنگام استفاده و یا پاکسازی آن ها باید حداکثر دقت را به کار برد تا از ایجاد خط و خش جلوگیری شود. انواع طرح ها و رنگ ها به صورت براق توسط کارخانه های مختلف ایرانی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. سایز ها و مدل های مختلف نیز از نوع براق در بازار وجود دارد. قیمت فروش صفحه براق معمولا از نوع مات بالاتر است. البته اختلاف قیمت این دو نوع زیاد نیست. به طور میانگین می توان گفت که ۱۰٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰ تومان اختلاف در هر ورق از این صفحه کابینت ها وجود دارد.

کارخانه های ایرانی بهترین نوع از صفحه کابینت های ام دی اف مات و هایگلاس را در کشور تولید می کند. محصولات این برند با استفاده از بهترین ام دی اف و مرغوب ترین نوع روکش اچ پی ال تولید می شوند. شما می توانید از بخش لیست قیمت محصولات این سایت و گالری رنگ بندی اطلاعات بیشتری را درباره مدل ها و نرخ فروش میانگین آن ها کسب کنید. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن