صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی

صفحه ۷ سانتی

قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد. انواع صفحه کابینت ام دی اف ایرانی و خارجی برای سفارشات عمده آماده بارگیری است.

در حال حاضر انواع صفحه کابینت، در ابعاد و عرض مختلف ساخته شده است که در بازار وجود دارد. قیمت، ابعاد، طراحی و نوع استفاده از هرکدام از صفحه کابینت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. اغلب صفحه کابینت تولید شده از فرآورده های چوبی، ابعاد و ضخامت استانداردی دارند.

این صفحه کابینت ها از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و استاندارد ابعاد آن با ضخامت های ۳ و ۵ و ۷ سانتی با عرض ۶۰ سانتی متر است.  قیمت این نوع صفحه به نسبت سایر صفحات کابینت مناسب تر و به صرفه تر است. همچنین نصب و نگه داری از آنها نسبت به سایر مدل ها، آسان تر است.

سعی بر این است که قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی را بر اساس نرخ روز بیان کرده و اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید صفحه کابینت را دارید حتما قبل از خرید، با متخصص مشاوره کنید. با توجه به نوسانات قیمت و ارز، گران شدن مواد اولیه باعث شده قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی در بازار فروش این محصول از حداقل قیمت ۴۸۰٫۰۰۰ تومان تا حداکثر ۵۳۰٫۰۰۰ تومان معامله می شود.

لیست قیمت روز انواع صفحه

لیست قیمت روز اعلام شده برای انواع صفحه کابینت با برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. نوع ورق خام، روکش در نرخ فروش انواع صفحه تاثیر زیادی دارد. در سالی که گذشت نرخ فروش انواع صفحه به نسبت سال قبل افزایش داشته است. قیمت روز نمونه های خارجی با نمونه های ایرانی در بازار متفاوت است و حتی نمونه صفحه ایرانی قیمت پایین تر دارد.

لیست قیمت روز انواع صفحه را می توانید از نمایندگی های معتبر برندهای مختلف در سراسر کشور تهیه فرمایید. معمولا نمایندگی های عرضه مستقیم مناسب ترین نرخ را برای عرضه محصولات و انواع صفحه هر برند را اعلام می کنند. ارائه لیست قیمت روز و دقیق برای صفحه برندهای مختلف به صورت دقیق امکان پذیر نیست. زیرا ممکن است مراکز مختلف این نوع محصول را با قیمت متفاوتی به فروش برسانند. اما در این بخش لیست قیمت روز انواع صفحه را به صورت تقریبی برای شما آماده شده است.

  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۹۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۴۳۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۴۴۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۷ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۴۸۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۷ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۴۹۰٫۰۰۰ تومان

قیمت ارائه شده فقط مربوط به این نوع صفحه است و درمورد سایر صفحات کاربردی ندارد. جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد لیست قیمت روز انواع صفحه با شماره های پشتیبانی که در سایت اعلام شده است تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن