صفحه کابینت

صفحه کابینت یک لب گرد ۶۰ سانت

صفحه کابینت 60 سانت

صفحه کابینت یک لب گرد ۶۰ سانت چند است؟ لیست قیمت جدید انواع صفحه کابینت ایرانی با ضخامت ۳ و ۵ سانتی اعلام شد. خرید خرده نیز امکان پذیر است.

تفاوت های صفحه کابینت

صفحه کابینت ها از نظر سایز، طرح و مدل دارای چندین دسته مختلف هستند. ویژگی های هر کدام از این دسته بندی ها با یکدیگر متفاوت می باشند. برای مثال برخی از صفحات در مدل مات و برخی براق تولید می شوند. تولید در انواع ضخامت ۵ و ۳ سانتی نیز از دیگر تفاوت های این محصولات با یکدیگر می باشد. تفاوت در مدل و اینکه طرح تولید شده از مدل چوبی، ساده، شنی و یا غیره باشد نیز تفاوت دیگری است که صفحات ممکن است با یکدیگر داشته باشند. برخی از صفحات در ابعاد استاندارد یعنی طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر و عرض ۶۰ سانت تولید می شوند. برخی نیز در ابعاد کوچک یا بزرگتر به صورت سفارشی ساخته شده اند. یک لب گرد و یا دولب بودن این محصولات نیز از دیگر تفاوت هایی است که با یکدیگر دارند.

برخی از صفحات تولید شده با عرض ۶۰ سانت دارای یک لب گرد می باشند. این نوع از صفحه کابینت ها برای استفاده در بخش هایی که یک سمت کار و میز به سوی دیوار است استفاده می شوند. بخش صاف صفحات یک لب به دیوار اتصال پیدا می کند. این نوع از صفحات بیشتر از مدل دو لب گرد کاربرد دارند. عرض صفحاتی که در ایران به کار می رود معمولا ۶۰ سانت است. همانطور که اشاره شد این ابعاد، اندازه های استاندار صفحه کابینت در ایران بوده و امکان تولید ابعاد سفارشی نیز وجود دارد. انواع مدل های یک لب گرد و دو لب با طول و عرض کوچک تر یا بزرگتر مانند ۶۵ سانتی متری، ۷۵ سانتی متری و غیره توسط تولیدی های مختلف ساخته می شوند.

فروشگاه جدید

اما همچنان در میان ابعاد مختلف تولید شده، صفحه کابینت یک لب گرد ۶۰ سانت بیشترین میزان خرید و فروش و استفاده را دارد. برای خرید صفحه کابینت یک لب گرد ۶۰ سانت در چندین طرح و مدل مختلف و متفاوت می توانید با فروشگاه صفحه کابینت شرکتی برین چوب تماس بگیرید. این شرکت دفتر پخش و فروش مرکزی انواع صفحه کابینت تولید شده توسط کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل است. انواع صفحات یک لب گرد و دو لب ۶۰ سانت با کیفیت بالا و در رنگ بندی های مختلف برند برین چوب در این مرکز به فروش می رسد. همچنین امکان تولید در ابعاد سفارشی نیز برای تیراژ بالا وجود دارد. برای اطلاع از شرایط خرید با ابعاد سفارشی و یا اطلاع از لیست قیمت به روز می توانید با پل های ارتباطی اعلام شده در همین سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن