صفحه کابینت درخت سبز

لیست قیمت صفحه کابینت درخت سبز

قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت درخت سبز در معاملات کلی بازار چند است؟ آیا امکان ثبت سفارش با تخفیف ویژه و خرید مطمئن وجود دارد؟ قیمت روز چقدر است؟

شرکت تولید کننده و کارخانه بزرگ صفحه کابینت ایران شناخته شده است. هرچند علاوه بر کارخانه درخت سبز تعداد بسیار زیادی از شرکت ها نیز در این زمینه فعالیت دارند، اما تقریبا هیچکدام به اندازه این شرکت شناخته شده نیستند. در واقع در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق ام دی اف کاران و نجاران ایرانی با این برند و مارک آشنایی دارند. اما شاید این مسئله مشخص است که شرکت درخت سبز به اندازه نام و آوازه خود نتوانسته است که بازار فروش برای خود رقم بزند. این نیز به مسائل و آیتم های بسیاری مربوط می شود که پرداختن به آنها از حوصله این مبحث خارج است.

لیست قیمت کلی صفحه کابینت

اما از مهمترین دلایل روی آوری مردم و خریداران به یک برند و مارک، می تواند لیست قیمت آن باشد. یعنی ممکن است یک کارخانه یا تولیدی با ارائه قیمت های اندکی ارزان تر نسبت به رقبای خود، از فروش بیشتری برخوردار شود. همین مسئله نیز به مرور همان کاهش قیمت های وی را جبران کرده و می تواند آن را در برابر شکست های احتمالی ایمن کند. در اینجا ما سعی کرده ایم که قیمت های کلی از نرخ فروش برند های مختلف از صفحه کابینت ایرانی را در خدمت شما قرار دهیم. هرچند که معتقد هستیم این قیمت ها به نسبت حجم سفارش و نیز زمان درخواست قطعا تغییر می کند.

  • صفحه تاپس ۳ سانتی مات تک لب: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی مات دو لب: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی براق تک لب: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی براق دو لب: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۵ سانتی مات تک لب: ۴۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۵ سانتی مات دو لب: ۴۰۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۵ سانتی براق تک لب: ۴۱۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۵ سانتی براق دو لب: ۴۱۵٫۰۰۰ تومان

حال که شما نیز جزو فعالان و کاربران آنلاین بازار صفحه کابینت ایران هستید، می توانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و شرایط فروش، به لیست قیمت محصولات در این سایت که به صورت هفتگی آپدیت می شود، مراجعه کنید. تغییرات قابل ملاحظه در قیمت های بازار نیز به صورت یک آلارم لحظه ای برای گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی شما نیز ارسال می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن