صفحه کابینت درخت سبز

رنگ بندی صفحه کابینت درخت سبز

رنگ بندی صفحه کابینت درخت سبز

شرکت درخت سبز در ابتدای کار تولید خود اقدام به تولید صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرد. و در سال های بعد توانست با وسعت بخشیدن به فعالیت و مادر خود، فعالیت خود را در تولید صفحه کابینت توسعه دهد و سهم بزرگی از بازار ایران را بدست آورد.

شرکت درخت سبز توانسته از جمله نخستین تولید کنندگان صفحه کابینت باشد و صفحه کابینت ۷ و ۶ سانتی را تولید و به بازار ایران عرضه کند. محصولات شرکت درخت سبز از لحاظ کیفیت و نوع مواد اولیه از سایر محصولات پیشی گرفته و در صدر بهترین و برترین کیفیت ها قرار بگیرد. به طوری که مواد مصرفی اولیه صد در صد ضد آب و روکش های اچ پی ال در رنگ بندی های متنوع و ضد خش مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی صفحه کابینت های درخت سبز در انواع نمونه و رنگ بندی های متنوع که با ویژگی های فنی از جمله لبه های کاملا تخت و نیز و در انواع رنگ بندی، شبیه سنگ کورین یعنی با پیش زمینه روشن شبیه به کرم یا سفید و زیر دانه های تیره رنگ تولید می شوند. تمامی رنگ بندی صفحه کابینت درخت سبز در طرح های چوب، طرح سنگ، سفید و طلایی و … تولید شده هستند. کلیه صفحه کابینت درخت سبز دارای گواهینامه های معتبر ایرانی و اروپایی است که همگی مطابق با استانداردهای جهانی است.

تمامی محصولات شرکت درخت سبز دارای ضمانت پس از فروش هستند که خدماتی از قبیل تعمیر و تعویض و یا شکستگی و … را تقبل می کنند.

شرکت تولیدی صفحه درخت سبز

شرکت تولیدی درخت سبز، تولید کننده انواع صفحه کابینت آشپزخانه است که صفحه کابینت شرکت درخت سبز از ام دی اف درجه یک واناچای تایلندی و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید شده است. ضخامت صفحه تولیدی شرکت درخت سبز ۳۲، ۴۸ و ۶۴ میلی تولید می شود که سطوح پانل های تولید شده با روکش اچ پی ال فرمیکا توسط ماشین آلات پیشرفته پست فرمینگ و با انحنا دادن در قسمت لبه صفحات گرد شده، تولید می شود. صفحه کابینت دو لب برای استفاده در مکان های که از دو طرف آزاد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه کابینت های در طول های ۴۱۰ و ۳۶۰ سانتی متر و با عرض ۶۰ الی ۹۰ سانتی متر تولید می شود.

صفحه کابینت تولید شرکت درخت سبز جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد به عنوان تاپس و صفحه دو لب گرد به عنوان اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه کابینت های با عرض بالا و عریض به عنوان سیستم مدرن آشپزخانه و جزیره و حتی میر کنفرانس جهت تولید استفاده می شود.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع صفحه کابینت با کیفیت و در ابعاد استاندارد و اندازه های سفارشی دارید، محصولات شرکت تولیدی صفحه درخت سبز بهترین گزینه برای مصرف کنندگان است که جهت خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توان ثبت سفارش کرد و محصول مورد نظر خود را خریداری نمود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن