صفحه کابینت

ضخامت صفحه کابینت چند است؟

ضخامت صفحه کابینت

ضخامت صفحه کابینت چند است؟ آیا معیار و استاندارد دقیق برای این وجود دارد؟ در حال حاضر چگونه و از کجا ضخامت سفارشی برای خرید ثبت کنیم؟

امروزه در مورد جزئیات اندازه و ابعاد صفحه کابینت های تولید شده در ایران اطلاعات کاملی وجود دارد. یعنی شما به راحتی می توانید تنها با مطالعه این مقاله یا مقالات مشابه دیگر که در این سایت قرار دارد، هرآنچه لازم است بدانید. از تنوع ضخامت های محصولات گرفته تا اندازه و ابعاد کارهای تولید شده در ایران. البته هرچند علاوه بر محصولات ایرانی برخی شرکت ها نمونه های وارداتی را نیز در بازار عرضه می کنند. اما باید بدانیم که از نظر ظاهر و شکل کلی هیچ تفاوتی باهم ندارند. حال چه نمونه تولید در داخل کشور باشد و چه مارک های وارداتی ترکیه یا اروپایی و آسیایی باشد.

انواع ضخامت و ابعاد صفحه

ابعاد و ضخامت های استاندارد صفحه کابینت به طور کلی به این شکل است. صفحه کابینت با طول ۴۱۰ سانتی متر، عرض ۶۰ سانتی متر و در نهایت با ضخامت های ۳ سانتی و ۵ سانتی متری که هر کدام مشتریان خاص خود را دارد. اما آیا این ضخامت ها همه مدلهای تولیدی هستند؟ پاسخ خیر است. چرا که در حال حاضر بسیاری از کارخانه ها و شرکت تولید کننده صفحه می توانند انواع ضخامت از صفحات را برای شما ثبت کنند. مثلا در حال حاضر در بازار ایران صفحه تاپس ها از ضخامت های ۳ سانتی، ۵ سانتی، ۷ سانتی، ۱۰ سانتی و حتی ۱۲ سانتی نیز دارند. و البته باز این هم محدود نبوده و امکان تولید به سفارش های دیگر هم وجود دارد.

در بزرگترین بازار و مرکز معاملات ایران همه نوع محصولی وجود دارد. از جنس های مختلف مانند ام دی اف، پی وی سی، کورین و اپوکسی گرفته تا مدل های بسیار متنوع سایزبندی و ضخامت های خاص و سفارشی. همه موارد هم دارای نمونه های ایرانی بوده و هم امکان خرید از مارک و برند های خارجی و وارداتی را دارا هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن