صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت مدل کورین ارزان

صفحه کابینت ارزان

صفحه کابینت مدل کورین ارزان را از کجا خرید کنیم؟ برای تهیه انواع صفحه کابینت سنگ کورین می توانید با مشاوران این مرکز ارتباط بگیرید.

صفحه کابینت ها دارای مدل های مختلف و متعددی می باشند. این محصولات از نظر جنسف رنگ و طرح در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته می گیرد. مدل های ام دی افی، کورین، کوارتز، پی وود، ترمو وود و غیره انواع مختلف این محصولات می باشند. نوع تولید شده از ام دی اف های خام و روکش های اچ پی ال ارزان ترین نوع این محصولات هستند. مدل کورین معمولا در بازار با نرخ ارزان به فروش نمی رسد. دلیل بالا بودن نرخ فروش این محصولات وارداتی بودن آن ها می باشد. تولید کنندگان اصلی صفحات کورین کارخانه های خارج از کشور می باشند. البته در سال های اخیر تولید کنندگان ایرانی نیز انواع مختلفی از این محصولات را تولید کرده اند. صفحه کورین را برای کابینت ممبران آشپزخانه استفاده می کنند.

صفحه کابینت کورین ایرانی

صفحه کابینت های مدل کورین ایرانی ارزان توسط چند کارخانه تولید و به بازار عرضه می شوند. به غیر از این مراکز سایر کارخانه های ایرانی در زمینه تولید صفحات ام دی اف و ترموود و پلی وود تولید می شوند. به غیر از صفحه کابینت مدل کورین ارزان نمونه هایی از جنس ام دی اف نیز با طرح سنگ تولید می شوند. این محصولات نیز با قیمت سایر طرح های موجود به فروش می رسد. نمونه های تولید شده از متریال  ایرانی نرخ فروش ارزان تری از نمونه های خارجی دارند. برای خرید صفحات مدل کورین ارزان می توانید سفارشات خود را در مراکز و نمایندگی های عرضه مستقیم این محصولات مراجعه کنید.

شرکت برین چوب اردبیل یکی از تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ایرانی می باشد. این مرکز انواع مختلفی از این محصولات را تولید و با قیمت ارزان به فروش می رساند. تولید این صفحات با انواع ام دی اف خام و روکش های اچ پی ال با کیفیت انجام می شود. سمپل محصولات این برند از متنوع ترین کاتالوگ های موجود در بازار می باشد. شما می توانید انواع صفحه کابینت های مدل کورین، طرح سنگ، چوبی، ساده و غیره را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده نمایید. این بخش شامل انواع مدل های تولید شده توسط کارخانه برین چوب است. خرید این محصولات از طریق تماس با شماره های دفتر پخش مرکزی و اصلی صفحه کابینت های برند برین چوب امکان پذیر می باشد. جهت کسب ازطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش می توانید از ساعت ۸ الی ۱۸ تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن