صفحه کابینت کورین

خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ

صفحه کابینت طرح سنگ

خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ ایرانی و خارجی از بازار تخصصی صفحه تاپس ایران آغاز شد. فروش بدون واسطه و با قیمت کف کارخانه است.

کورین نام اولین برند صفحات سالیس سرفیس است. در واقع نام اصلی صفحه کابینت کورین، سالید سرفیس است که شامل ترکیبی از آلومینایی تری هیدرات، رزین های اکریلیک، اپوکسی، پلی استر و رنگدانه است. سنگ مصنوعی یا طرح سنگ کورین، صفحات صد در صد اکریلیکی هستند که شامل مشخصه های متعددی می شوند. از جمله مهمترین آنها طیف وسیعی از رنگ کورین است که می تواند در اجرای این صفحات در مکان ها و پروژه های مختلف می تواند بسیار پر کارآمد باشد.

همچنین فرم پذیری صفحه کابینت کورین و طرح سنگ باعث شده که در پروژه های قوس دار از متریال کورین و طرح سنگ بیشتر استفاده شود. در صورتی که سنگ کورین و طرح سنگ شکسته یا خراشیده شوند، در اغلب موارد می توان توسط افراد مجرب مورد تعمیر قرار داد و یا با خرید صفحه کابینت کورین و طرح های جایگزین سنگ های خرد شده شوند.

در حال حاضر بازار خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف از کورین و طرح سنگ بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین و طرح سنگ افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد. ابعاد صفحه کابینت کورین و طرح سنگ معمولا ۳۶۶ × ۷۶ سانتی متر است و ضخامت آن ۱۲ میلی متر است.

واردات صفحه کورین سامسونگ

قیمت صفحه کورین بر اساس کارخانه تولید صفحه کورین دسته بندی می شود. به طور کلی هرچه دانه بندی صفحه کورین درشت تر باشد و همچنین دانه های شیشه ای و یا اکلیلی داخل صفحه کورین بیشتر باشد، قیمت کورین نیز افزایش می یابد.

دسته بندی صفحه کورین سامسونگ بر اساس دانه بندی به صورت دانه ریز که سندد نامیده می شود، دانه متوسط که گروه اسپن، پیل و تالوس است و دانه درشت و شیشه ای که اکسپت نامیده می شود. در این بین تمسپت دارای بالاترین قیمت در میان بقیه است و علت آن فقط بخاطر طرح روی صفحه کورین است.

اغلب فروشندگان و تاجران صنعت چوب اقدام به واردات صفحه کورین سامسونگ از اقصی نقاط جهان به داخل کشور می کنند. این محصول به دلیل نو و جدید بودن بازار فروش خوبی دارد بنابراین، فروشندگان اقدام به واردات این محصول کرده اند تا نیاز داخل کشور به این محصول را تامین کنند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن