صفحه کابینت

شرکت تولید کنندگان صفحه کابینت

شرکت صفحه کابینت

شرکت تولید کنندگان صفحه کابینت در ایران را بشناسید. بسیاری از کارخانه های تولیدی انواع صفحه کابینت وارد همکاری با این مرکز شده اند.

تعداد شرکت ها و تولید کنندگان صفحه کابینت در ایران در چند سال اخیر چند برابر شده است. در حال حاضر مراکز مختلفی در سراسر ایران انواع مختلفی از این محصولات را ساخته و عرضه می کنند. بنابر نیاز و مصرف بازار که بیشتر از صفحات تولید شده ازام دی اف است، تولید کنندگان ایرانی نیز بیشتر این نوع از صفحه کابینت ها را می سازند. برای این محصولات استاندارد هایی از نظر ابعاد و مدل در کشور وجود دارد. اما بیشتر شرکت ها علاوه بر ساخت محصولاتی طبق استاندارد ها نمونه هایی نیز در اندازه و رنگ های اختصاصی برند خود را می سازند. برای مثال اندازه های معین و استاندارد این صفحات در کشور ضخامت ۳ و ۵ سانتی متر در عرض ۶۰ و طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر است.

تنوع رنگی تولید صفحه کابینت

اما برخی از تولید کنندگان این محصولات اندازه هایی بیشتر یا کمتر از این سایزهای استاندارد را نیز به تولید می رسانند. در مورد ساخت با طرح های استاندارد و سفارشی نیز این مسئله وجود دارد. برخی از رنگ ها و طرح ها به صورت عمومی توسط اکثر تولید کنندگان ساخته می شوند. اما تعدادی از مدل ها در هر کاتالوگ از نمونه هایی هستند که به صورت اختصاصی توسط یک شرکت ساخته می شوند. از دیگر تفاوت هایی که در صفحه کابینت شرکتی مختلف وجود دارد قیمت فروش آن ها می باشد. کارخانه های مختلف ممکن است از متریال متفاوتی برای ساخت محصولات خود استفاده کنند. پروسه ساخت و ماشین آلات تولید نیز در این مورد دخیل می باشد. امکان فروش صفحاتی که با استفاده از متریال گران تر مانند صفحه ام دی اف های خام خارجی ساخته شده است با قیمت بالاتر وجود دارد.

بازار ایران یکی از منابع تولید کنندگان معروف انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. تولیدات این مجموعه به دلیل کیفیت بالا و قیمت فروش بسیار مناسب در کشور شناخته شده است. تنوع طرح و رنگ و امکان ساخت در ابعاد سفارشی نیز از مهمترین گزینه هایی است که درباره صفحه کابینت های این شرکت وجود دارد. جهت خرید این محصولات می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت در ارتباط باشید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت های فروش محصولات مختلف و شرایط انجام معاملات و همچنین زمان بندی و تیراژ ساخت سفارشی را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن