صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت نیما چوب

کارخانه صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت نیما چوب از نمونه تولیدی های موفق ایرانی است. شرکت نیما چوب در حال حاضر دارای بهترین تولیدات در صنعت ام دی اف کشور است.

تولیدی بزرگ نیما چوب

 کارخانه های ایرانی در چند سال اخیر با پیشرفت کیفی تولیدات خود توانسته اند نیاز بازار به واردات صفحه کابینت را به صفر برسانند. در حال حاضر تمامی نیاز باز از مصرف به این محصولات توسط کارخانه های بزرگ و کوچک داخلی تامین شده است. از جمله تولیدی های ایرانی فعال در این زمینه می توان به کارخانه نیما چوب اشاره کرد. این تولیدی موفق ایرانی انواع مختلفی از صفحات تاپس از جنس ام دی اف را با طرح ها و مدل های متنوع را تولید می کند. کارخانه صفحه کابینت نیما چوب محصولاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است. مراکز فروش مختلفی در سراسر کشور این محصولات را با قیمت های متنوع به فروش می رسانند. تنوع رنگ و ابعاد محصولات این تولیدی بسیار بالا بوده و از این نظر در رتبه برترین و متنوع ترین تولیدات ایرانی قرار دارد.

شرکت نیما چوب صفحه کابینت

کارخانه نیما چوب ایران محصولات خود را در چندین نوع مختلف تولید و عرضه می کند. انواع صفحه کابینت با مدل های یک لب و دو لب از تولیدات این مرکز بزرگ می باشند. روکش های مات و براق استفاده شده در تولیدات صفحات تاپس نیما چوب دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبایی می باشند. انواع رنگ های ساده، شنی، فانتزی، طرح چوب و سنگ از نمونه های تولید شده توسط این شرکت می باشد. کارخانه نیما چوب صفحه کابینت های خود را در چندین ابعاد و اندازه مختلف به بازار عرضه می کند. صفحاتی به عرض های ۳ و ۵ سانتی متری از تولیدات ابعاد استاندارد این تولیدی است. عرض های ۶۰، ۶۵، ۷۵ و ۹۰ سانتی متری نیز توسط کارخانه صفحه کابینت نیما چوب ساخته می شوند.

نمایندگی فروش صفحات ایرانی

تهیه محصولات با قیمت مناسب و همچنین خرید صفحه کابینت با کیفیت و مرغوب دغدغه تمامی مشتریان و خریداران می باشد. اگر شما نیز به دنبال تهیه محصولاتی با کیفیت با نرخ فروس بسیار مناسب می باشید می توانید سفارشات خود را در بازار ایران ثبت نمایید. این مرکز در زمینه فروش انواع صفحه کابینت با کیفیت ایرانی فعالیت دارد. تامین بار در این شرکت به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده صورت می گیرد. به همین دلیل قیمت فروش محصولات در این مرکز در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب تر است. همچنین تامین بار نیز در زمان کوتاه تری صورت می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن