صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه روی کابینت pvc

صفحه روی کابینت pvc

کارخانه تولید صفحه روی کابینت pvc یا همان ضد آب آغاز به کار کرد. در این مرکز انواع صفحات پلی وود با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان عرضه می شود.

صفحه های مخصوص روی کابینت روکش دار در ایران معمولا دارای دو نوع کلی می باشند. نوع اول این محصولات که سابقه تولید بیشتری را در کشور دارد نوع ام دی اف است. این محصولات از مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی ال ضد آب ساخته می شوند. روکش های مخصوص به کار رفته در این محصولات ضد آب می باشد. نوع دیگر این محصولات دارای روکش و مغزی مقاوم در برابر رطوبت می باشد. مغز pvc به کار رفته در ساخت این محصولات نوعی پلیمر خاص است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد. صفحه روی کابینت تولید شده با pvc علاوه بر مقاومت در برابر آب در برابر عواملی مانند حرارت بالا مقاوم هستند. همچنین مقاومت شمیایی این محصولات در برابر موادی مانند شوینده ها نیز بسیار بالا است.

کارخانه سازنده صفحات ضد آب

صفحات pvc در ایران توسط چند کارخانه مختلف ساخته می شود. رنگ سفید این محصولات بیشتر میزان ساخت را در این مراکز دارد. البته انواع دیگری از این محصولات نیز ساخته می شوند. آماری که گفته شد مربوط به بیشترین میزان می باشد. کارخانه های ایرانی که صفحه روی کابینت را با جنس pvc تولید می کنند اغلب مجهز به دستگاه و خطوط ساخت بسیار پیشرفته مطابق با علم روز دنیا می باشند. استفاده از مغز و روکش های مرغوب نیز باعث شده است تا درجه کیفی تولیدات ایرانی این کارخانه ها بسیار بالا باشد. در حال حاضر بیشتر میزان خرید و فروش این صفحات روی کابینت در ایران از همین تولیدات ایرانی صورت می گیرد. کیفیت بالای این صفحه های ایرانی نیز اصلی ترین دلیل بالا بودن میزان خرید و فروش آن ها است.

خرید انواع صفحات تاپس از جنس ام دی اف یا pvc با قیمت نمایندگی از طریق شرکت پخش ایران امکان پذیر می باشد. این مرکز انواع مختلف از این محصولات را از برند های ایرانی متعدد با مناسب ترین نرخ به فروش می رساند. تامین سفارشات در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. به همین دلیل نرخ فروش صفحات روی کابینت در این مرکز بسیار مناسب است. ارسال بار به نقاط مختلف کشور توسط این مرکز در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن