صفحه کابینت

بازار صفحه روی کابینت آشپزخانه

بازار صفحه کابینت آشپزخانه

بازار صفحه روی کابینت آشپزخانه آغاز به کار کرد. در این مرکز انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت پخش می شود.

صفحه های کابینت مخصوص روی کابینت آشپزخانه که در ایران مصرف می شوند اغلب از نوع ام دی افی (چوب مصنوعی) می باشند. به طور کلی قیمت این نوع از محصولات ارزان تر از سایر مدل های سنگی و ضد آب و غیره است. نصب آن ها نیز بسیار آسان تر بوده و رنگ بندی هماهنگ با رنگ های ام دی اف دارند. تمامی این موارد دلایلی هستند که باعث بالا بودن میزان خرید و فروش این نوع از صفحه روی کابینت آشپزخانه در بازار شده اند. استفاده بالا از این محصولات نیز باعث ایجاد چندین کارخانه تولید کننده بزرگ و کوچک در بخش های مختلف کشور گشته است. در حال حاضر نیاز بازار مصرف به این محصولات از نمونه های داخلی تولید شده در همین کارخانه ها تامین می شود.

بازار پخش مستقیم

بازار خرید و فروش صفحه های مخصوص روی کابینت آشپزخانه نیز در فروشگاه ها و شهرک های صنعتی مربوطه بسیار بالا می باشد. در حال حاضر شرکت های بسیاری به عنوان نمایندگی پخش برند های ایرانی در بخش های مختلف کشور درزمینه فروش این محصولات فعالیت دارند. قیمت های انواع مختلف این محصولات به نسبت برند و کیفیت آن ها متفاوت می باشند. این محصولات در دو سایز استاندارد و دو نوع مات و براق ساخته و به بازار صفحه کابینت چهاردانگه عرضه می شوند. صفحه کابینت براق آشپزخانه معمولا با قیمت بیشتری به فروش می رسند. همچنین در تولید این صفحات از انواع ام دی اف های خام ایرانی و خارجی استفاده می شود. قیمت نمونه های خارجی معمولا در بازار معاملات بالاتر است. به همین دلیل صفحات تولید شده با مغزی خارجی قیمت بالاتری نیز دارند.

واحد فروش صفحه کابینت

بازار خرید و فروشی که صفحه های روی کابینت آشپزخانه را از آن خریداری می کنید در تعیین قیمت محصولات تاثیر دارد. مراکز عرضه مستقیم و نمایندگی ها معمولا محصولات را با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند. برای خرید انواع صفحه کابینت آشپزخانه سفید و رنگی با مناسب ترین قیمت می توانید با شماره های دفتر برین چوب تماس بگیرید. این شرکت دفتر پخش مرکزی و اصلی محصولات کارخانه برین چوب است. شما می توانید انواع صفحات با ابعاد و طرح های مختلف را به قیمت کارخانه از طریق این مرکز خریداری نمایید. پیگیری خرید هایی با ابعاد سفارشی و زمان بندی ارسال این نوع از خرید ها نیز از طریق تماس تلفنی با این مرکز قابل انجام می باشد. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن