صفحه کابینت براق

انواع صفحه هایگلاس و براق کابینت

انواع صفحه کابینت براق

انواع صفحه هایگلاس و براق کابینت به قیمت کارخانه عرضه می شود. نمونه های مات نیز از مدلهای مختلف صفحه کابینت در این مرکز آماده بارگیری است.

صفحه کابینت ها دارای رنگ بندی و انواع مختلف مات و براق یا همان هایگلاس هستند که در سمپل صفحه کابینت موجود است. این صفحات یکی از بخش های اصلی کابینت های آشپزخانه محسوب می شوند. به همین دلیل هماهنگی میان نوع طرح و رنگ و همچنین مات یا براق صفحات با ورق های ام دی اف بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل تولیدی های مختلف انواع مدل های هایگلاس و مات را در رنگ های بسیار مختلف و زیبا و هماهنگ با ام دی اف های جدید تولید می کنند. در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور مدل های مختلف و متنوعی از این محصولات را به فروش می رسانند. شما می توانید پس از انتخاب طرح و مدل ام دی اف مورد استفاده در تولید کابینت مورد نظر، مدلی هماهنگ با طراحی خود را انتخاب و به کار بگیرید.

برند های مختلفی که در بازار معاملات وجود دارند هر کدام بر اساس میزان کیفیت، طرح و رنگ و ایرانی یا خارجی بودن محصول به قیمت های متفاوت و متعددی فروخته می شوند. مات یا هایگلاس بودن صفحه انتخابی نیز در تعیین قیمت بسیار اهمیت دارد. صفحه کابینت های براق معمولا با قیمت بالاتری از نوع مات به فروش می رسند. تفاوت قیمت این دو مدل خیلی زیاد نیست. علت آن نیز لایه هایگلاسی است که بر روی ورق ها و صفحات براق اضافه می شود. این لایه در نوع مات این محصولات وجود ندارد. نوع براق این محصولات بسیار زیباتر هستند اما مقاومت کمتری در برابر خط و خش دارند. در صورت استفاده از صفحات هایگلاس باید مراقبت بیشتری در نگهداری از آن ها به کار برد.

نمونه عکس صفحه کابینت

شما می توانید رنگ بندی انواع مختلف این محصولات را در بخش گالری رنگ بندی مشاهده کنید. طرح های موجود در این بخش مربوط به تولیدات برند ایرانی برین چوب است. صفحات تولید شده این برند از نظر کیفیت، تنوع در طرح و رنگ و داشتن قیمت مناسب در رده بندی بالایی قرار دارند. هر کدام از طرح های موجود در گالری رنگ بندی در انواع هایگلاس و مات و در ابعاد مختلف استاندار و سفارشی تولید می شوند. برای خرید و یا اطلاع از قیمت و شرایط فروش می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات کافی ازز طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن