صفحه کابینتصفحه کابینت ام دی اف

ابعاد بازاری صفحه کابینت mdf

ابعاد صفحه کابینت

ابعاد بازاری صفحه کابینت mdf یا همان سایزهای استاندارد این محصول چیست؟ برخی خرید انواع صفحه کابینت با اندازه سفارشی چه باید کرد؟

صفحه کابینت های تولید شده با استفاده از مغزی mdf و روکش شده با رویه های اچ پی ال دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی می باشند. از نظر سایز این محصولات به دو گروه استاندارد یا همان بازاری و اندازه های سفارشی تقسیم می شوند. نوع سفارشی این محصولات همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است به صورت محدود و طبق سفارشات معدود مشتریان خاص ساخته می شود. ابعاد بازاری صفحه کابینت mdf که در این بخش مورد بحث است اما به صورت عمومی و توسط اکثر تولیدی های فعال در کشور ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. البته این اندازه نیز ممکن است در بین برخی از تولید کتنندگان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. همچنین این سایز ها کاملا ثابت است و فقط امکان دارد که یک تولیدی نوع خاصی از سایز های این لیست را در تولیدات خود نداشته باشد.

تفاوت دیگری که ممکن است در این میان وجود داشته باشد این است که ممکن است تولیدی مشخصی چند سایز دیگر را به غیر از ابعاد بازاری در تولیدات خود به صورت معمول داشته باشد.ابعاد بازاری صفحه کابینت mdf شامل اندازه های ذیل هستند.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت

ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری: این دو ضخامت نوع استانداردی هستند که در کشور و توسط تولیدی ها ساخته و در آشپزخانه ها استفاده می شود.

عرض ۶۰ و ۶۵ سانتی متر: این دو عرض نیز به صورت معمول توسط کارخانه های ایرانی به ائلید می رسند.

طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر: طول استاندارد و بازاری این محصولات در کشور همین اندازه می باشد البته ممکن است برخی از تولیدی ها سایز های کوچکتر را نیز تولید کنند اما سایز ماکسیمم و استاندارد ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است.

تمامی این ابعاد بازاری و استاندارد قابلیت تولید در دو نوع یک لب و دو لب را دارند. همچنین این صفحه کابینت های mdf را می توان در طرح های مختلف روکش های مات و براق تولید کرد. مجموعه بازار ایران یکی از عرضه کنندگان بزرگ داخلی انواع صفحه کابینت mdf در انواع سایز های استاندارد یا بازاری و یا ابعاد سفارشی می باشد. خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت از مرکز عرضه مستقیم صفحه کابینت های mdf کارخانه ها امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت صفحه کابینت های ابعاد بازاری و یا سفارشی می توانید با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن