صفحه کابینت تبریز

صفحه کابینت ضد آب pvc تبریز

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب pvc تبریز از نمونه محصولات با کیفیت بازار شناخته شده است. جهت خرید و فروش این صفحه کابینت می توانید وارد سایت شوید.

صفحه کابینت ضد آب pvc در انواع مختلفی در بازار خرید و فروش کشور وجود دارد. به نوعی تمام صفحات موجود در بازار خاصیت ضد آب و مقاومت در برابر رطوب را دارند. صفحات سنگی و حتی صفحات چوبی نیز به وسیله عایق شدن با روکش های خاص اچ پی ال این ویژگی را در خود دارند. این محصولات را بیشتر به عنوان میز کار در آشپزخانه ها استفاده می کنند. به همین دلیل داشتن این ویژگی ها در صفحات کابینت بسیار ضروری می باشد.

صفحه های مورد استفاده باید مقاومت بالایی در برابر خط و خش، حرارت و همچنین نفوذ رطوبت داشته باشند. صفحات ساخته شده از pvc یکی از جدید ترین محصولات تولید شده در کارخانه صفحه کابینت تبریز می باشند. روش و مراحل ساخت این محصولات نزدیک به مراحل ساخت صفحات ام دی اف می باشد. اما مغزی تشکیل دهنده آن ها کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد.

صفحه ضد آب

صفحه کابینت های ضد آب پی وی سی همانطور که از نام آن ها مشخص است با استفاده ازشناخته شده ترین  مواد پلیمیری یعنی پی وی سی ساخته شده اند. ضد آب بود مهمترین و اصلی ترین ویژگی این صفحات می باشند. مقاومت این محصولات در برابر حرارت نیز بالا می باشند. همچنین این صفحات خش پذیری بالایی نیز دارند. اما همانطور که اشاره شد این مواد با مقاوت در برابر نفوذ آب و رطوبت شناخته می شوند. با وجود اینکه سالیان زیادی از تولید صفحه کابیت با مواد pvc نمی گذرد اما ویژگی های مثبت این محصولات باعث اسقبال بازار مصرف از این محصولات شد. در حال حاضر چندین کارخانه مختلف صفحاتی را با استفاده از این مواد تولید و در بازار معاملات سراسر کشور به فروش می رسانند.

خرید با قیمت ارزان

صفحه کابینت ضد آب pvc (پی وی سی) در طرح ها و ابعاد مختلف و متفاوتی تولید و استفاده می شوند. تنوع این محصولات از نظر طرح و رنگ مشابه صفحات چوبی و ام دی اف می باشد. برای خرید انواع صفحه کابینت های ضد آب از جنس ام دی اف و یا pvc تبریز می توانید سفارشات خود را در مرکز برین چوب اردبیل ثبت نمایید. این شرکت در زمینه پخش و عرضه صفحات کابینت ایرانی و خارجی فعالت دارد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش محصولات و ارسال بار به نقاط مختلف کشور می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن