صفحه کابینت اردبیل

فروش انواع صفحه کابینت mdf اردبیل

صفحه کابینت mdf

فروش انواع صفحه کابینت mdf اردبیل با پایینترین قیمت چند سال گذشته شروع شد. در فروش ویژه بازار صفحه کابینت، محصولات با تخفیف عرضه می شوند.

صفحه کابینت mdf پرمصرف و پر فروش ترین نوع صفحات مورد استفاده در کشور می باشند. این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری ابعاد استاندارد صفحه هستند. معمولا از صفحاتی با عرض ۶۰ سانت و طول ۴۱۰ سانتی متری در ایران استفاده می شود. رنگ های مختلف این محصولات نیز با دو مدل روکش مات و براق توسط کارخانه های اردبیل تولید می شوند. همچنین این محصولات در دو حالت یک لب و دو لب در بازار وجود دارند.

نوع یک لب صفحه کابینت های mdf برای استفاده در بخش هایی است که یک طرف میز کار منتهی به دیوار و یا مانع دیگری است. به همین دلیل انحنای ایجاد شده فقط در یک لبه محصولات وجود دارد. نوع دو لب نیز همانطور که از نام آن مشخص است در هر دو طرف طولی دارای انحنا بوده و برای میزهای اپن و جزیره به کار می رود. بهترین نمونه صفحه کابینت بازار نیز توسط کارخانه صفحه سازی اردبیل تولید می شود.

قیمت فروش صفحه کابینت

وجود انواع مدل ها، تنوع طرح و رنگ و قیمت فروش مناسب صفحات mdf باعث شده است تا این محصولات پر فروش ترین نوع صفحه کابینت در کشور باشد. معاملات این صفحه کابینت ها در کشور در مراکز عرضه مختلفی انجام می شود. خرید این محصولات از مراکز عرضه متریال صنعت ام دی اف امکان پذیر می باشد. لیست قیمت فروش محصولات نیز بسته به طرح و ابعاد و همچنین برند تولید کننده محصولات با یکدیگر متفاوت است. جنس متریال تشکیل دهنده صفحه کابینت های mdf نیز نقش زیادی در تعیین قیمت فروش این محصولات دارد. همچین به دلیل بالا بودن میزان تولید و تقاضا در بازار مراکز فروش بسیاری این محصولات را عرضه می کند. این مسئله باعث می شود تا تهیه و خرید صفحات ام دی افی بسیار آسان تر باشد.

کارخانه صفحه mdf اردبیل

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت mdf در اردبیل می باشد. این تولیدی انواع صفحات را با استفاده از مغز ام دی اف خام ایرانی و خارجی تولید می کند. کیفیت صفحه کابینت های mdf برند برین چوب به دلیل استفاده از متریال با کیفیت بسیار بالا می باشد. قیمت فروش این محصولات نیز با توجه به درجه کیفی آن ها بسیار مناسب است. برای خرید انواع مختلف صفحات mdf می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس که در سایت اعلام شده است تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن