صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت رنگ نقره ای

صفحه کابینت نقره ای

انواع صفحه کابینت رنگ نقره ای و ونگه براق پالتی و تکی آماده بارگیری است. قیمت تعیین شده برای این مدلها به نسب مابقی بسیار مناسب تر است.

تنوع در طرح و رنگ های موجود در سمپل صفحه کابینت ها باعث می شود تا مشتریان و خریداران با سلیقه های مختلف بتوانند به راحتی بهترین انتخاب را طبق سلیقه خود انجام دهند. بنابر این یک برند تولید کننده برای اینکه بتواند موفق عمل کند باید صفحاتی با کیفیت را در طرح های مختلف تولید و ارائه کند. صفحه کابینت هایی مانند رنگ نقره از مدل های بسیار خاص و زیبا می باشد. استفاده از این طرح ها با بیشتر شدن کابینت های سبک مدرن بیشتر شده است. زیرا صفحات نقره ای معمولا در طرح های مدرن و جدید زیبایی و جلوه بیشتری دارند. انواع ام دی اف نیز با همین تن رنگی توسط کارخانه های تولید کننده ایرانی و خارجی ساخته می شوند. برای استفاده از صفحات نقره ای کافی است مدل مناسبی از بین ام دی اف ها برای این صفحات انتخاب کنید.

انواع صفحه کابینت نقره ای با طرح و کد های متفاوت در سمپل و کاتالوگ های محصولات ایرانی و خارجی وجود دارند. این مدل ها را می توان با ام دی اف ایی مانند لوانته، نوستالژی، پتینه، پلاتین ار برند آرتا و یا رنگ های ساده ای مانند سفید، مشکی، آبی و غیره استفاده کرد. در ترکیب رنگ انواع صفحه کابینت نقره ای با چوب و ام دی اف هایی با طرح مشابه بهتر است از جزییاتی با رنگ گرم نیز استفاده کرد. زیرا ترکیب مشابه این دو بخش باعث خنثی و سردتر به نظر رسیدن فضا می شود. اما به طور کلی انواع صفحه کابینت نقره ای را می توان یکی از جدید ترین و زیباترین مدل های طراحی شده نام برد. اگر به دنبال طراحی فضایی با سبک و طرح خاص هستید می توانید از این صفحات برای دیزاین آشپزخانه استفاده کنید.

ثبت سفارش خرید صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت رنگ نقره ای با طرح های مختلف می توانید سفارشات خود را در شرکت برین چوب ثبت نمایید. این شرکت نمایندگی عرضه صفحه کابینت های کارخانه برین چوب می باشد. انواع صفحات با ابعاد و اندزاه های مختلف در چندین طرح متنوع و جدید توسط این کارخانه بزرگ تولید و عرضه می شود. بخش گالری رنگ بندی سایت شامل مدل ها و طرح هایی از محصولات این برند می باشد. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش محصولات با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات لازم از طریق مشاوران فروش این مرکز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن