صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت pvc

صفحه کابینت pvc

لیست قیمت صفحه کابینت pvc را در بخش نرخ روزانه مشاهده کنید. شما در این وبسایت امکان خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده را نیز دارید.

صفحه کابینت ها در ایران در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. این محصولات ازجنس های مختلفی مانند pvc و ام دی اف تولید می شوند. روش تولید این دو نوع با یکریگر شباهت های بسیار زیادی دارند. هر دوی این محصولات با استفاده از روکش های اچ پی ال و مغزی چوب مصنوعی تولید شده اند. روکش روکش زنی این محصولات نیز به یکدیگر شباهت دارد. می توان گفت که اصلی ترین فرق بین صفحه کابینت pvc و نوع ام دی اف مغزی به کار رفته در تولید آن ها می باشد. این بخش از صفحات کابینت نقش بسیار زیادی در استحکام و ماندگاری محصولات دارد. با استفاده از مغزی پی وی سی در این محصولات طول عمر آن ها بسیار بالاتر می رود. همچنین مقاومت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز بسیار بیشتر می شود.

صفحه کابینت ضد آب

البته صفحه کابینت های با این مدل به دلیل استفاده از روکش اچ پی ال قابلیت مقاومت در برابر رطوبت یا به اصطلاح ضد آب بودن را دارند. اما صفحاتی با مغز pvc مقاومت و استحکامی دو برابر و بیشتر از سایر مدل ها دارند. مغزی پی وی سی این محصولات علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب در برابر حرارت و گرما نیز عایق و مقاوم هستند. تنوع رنگ بندی این محصولات نیز ممکن است در سمپل های مختلف مارک ها با یکدیگر متفاوت باشند. ضخامت و اندازه های این صفحه کابینت ها نیز مانند نوع ام دی اف متنوع است. لیست قیمت این محصولات از مهمترین تفاوت هایی است که در بین این دو نوع وجود دارد. لیست قیمت اعلام شده برای نوع پی وی سی (pvc) معمولا بالاتر از نوع تولید شده از ام دی اف می باشد.

گران بودن متریال صفحه کابینت ضد آب pvc اصلی ترین دلیل بالا بودن آخرین نرخ آن ها می باشد. این محصولات همچنین در ایران توسط تولیدی های معدودی ساخته می شوند. این مورد نیز از دیگر تفاوت های موجود در لیست قیمت نوع پی وی سی و سایر مدل ها است.  خرید این محصولات با لیست قیمت به روز و مناسب از شرکت برین چوب امکان پذیر می باشد. این شرکت مرکز عرصه انواع صفحه کابینت ضد آب pvc و ام دی اف از برند های معتبر ایران با لیست قیمت بسیار مناسب می باشد.اطلاع از آخرین لیست قیمت اعلام شده و شرایط فروش از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن