صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت پلی وود استاندارد

صفحه کابینت پلی وود

ابعاد صفحه کابینت پلی وود استاندارد چند است؟ تفاوت بین صفحه ام دی اف و پلی وود یا ضد آب چیست؟ قیمت فروش این محصول امروز چقدر است؟

در حال حاضر تفاوت محسوس و قابل درکی بین ابعاد و سایز استاندارد صفحه کابینت وجود ندارد. یعنی آنچکه شما در مورد صفحات ام دی اف و عرف بازار خبر دارید، برای نمونه های پلی وود هم صدق می کند. البته این به معنی عدم وجود امکان اختلاف نیست. یعنی ممکن است که شما یک صفحه کابینت در ابعاد خاصی را بخواهید. پس بدون هیچ جای نگرانی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را قطعی کنید. این در حالیست که در برخی موارد خریداران از استاندارد های مورد نیاز برای صفحه پلی وود اطلاعات دقیقی هم ندارند.

استحکام صفحه ضد آب

در واقع اینگونه بهتر است بگوییم که وجود استاندارد کامل در ساخت صفحات پلی وود مهمتر است. چرا که این صفحات از پی وی سی های تو خالی تولید می شوند. همین امر باعث کاهش ضخامت و مقاومت آنها می شود. یعنی شاید اگر یک صفحه ام دی اف در اختیار داشته باشید، راحتتر بتوانید از آن استفاده کنید. اما حساسیت استفاده از صفحه پلی وود بسیار بیشتر است. چرا که این قبیل محصول با وجود دارا بودن خاصیت ضد آبی، دچار کمبود مقاومت هم هستند. بنابراین توصیه می شود که ابعاد کوچکتر و کاربردی تر استفاده شود. یا حتی المکان در آشپزخانه های معمولی استفاده نشود.

ابعاد عرف صفحه پلی وود

ابعاد فعلی صفحات استاندارد ۴۱۰ × ۶۰ سانتی متر است. اما برخی سایز های دیگر از جمله ۴۱۰ × ۶۵ و ۴۱۰ × ۷۰ و ۴۰۰ × ۶۰ و غیره نیز وجود دارد. این اختلافات به دلیل وجود برخی سفارشات خاص است. اما خب در صورت کلی سایز و ضخامت عرف بازار مشحص است. پس این سفارش دهنده یا خریدار است که باید دقیقا بداند که چه صفحه و با چه ابعادی می تواند برای وی کافی باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن