صفحه کابینت

طول استاندارد صفحه کابینت چند است؟

طول استاندارد صفحه کابینت

طول استاندارد صفحه کابینت چند است؟ ۴۱۰ سانتی متر نهایت طول صفحه کابینت های عرف بازار است. اما امکان تولید سفارشی نیز وجود دارد.

صفحه کابینت های مختلفی از انواع مدل ها در بازار معاملات کشور وجود دارند. چند مدل و دسته بندی از نظر تنوع در مواد تشکیل دهنده، طرح و رنگ و ابعاد برای این محصولات موجود است. صفحات کورین، کوارتز، پی وی سی، ام دی اف و سایر چوب های مصنوعی از انواع مختلف موجود در کشور می باشند. در میان تمامی نمونه هایی که نام برده شد، محصولات ام دی افی از بیشترین میزان فروش در کشور برخوردار می باشند. تولید این صفحات نیز از مدل های دیگر بسیار می باشد. ابعاد و طول استاندارد تولید شده صفحه کابینت ام دی اف در اکثریت تولیدات کشور استفاده می شوند. البته این محصولات به غیر از اندازه های استاندارد در چند سایز و طول و عرض بزرگتر و کوچکتر نیز ساخته می شوند.

ابعاد استاندارد صفحات ام دی اف

صفحه کابینت های تولید شده با ام دی اف دارای چند ابعاد استاندارد است که به صورت معمول توسط تولیدی های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند. طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متری بزرگترین سایز استاندارد است که در بازار وجود دارد. به غیر از این ابعاد نوعی با طول ۳ متر و ۶۰ سانتیمتر نیز به صورت معمول توسط برخی از کارخانه های ایرانی ساخته می شود. همانطور که گفته شد این ابعاد و و طول ها سایز های استاندارد مورد استفاده در کشور می باشد.. ممکن است تولیدی های مختلف انواع متفاوتی از این محصولات را در سایر سایزها و به صورت سفارشی تولید کنند. اندازه های این نوع از تولیدات بر اساس نیاز مشتریان متفاوت است. تیراژ ساخت آن ها نیز در تولیدی های متعدد ممکن است متفاوت باشد.

خرید صفحه کابینت سفارشی

یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع صفحه کابینت در کشور کارخانه جدید می باشد. این مرکز در زمینه ساخت و عرضه صفحات ام دی افی با طول و عرض استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی می باشد. کیفیت تولید این محصولات بسیار بالا و قیمت فروش آن ها بسیار مناسب است. صفحه کابینت های روز بازار دارای چند سایز استادارد و چند اندازه برای خرید هایی با طول سفارشی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید این محصولات می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های اماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات لازم از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن