صفحه کابینت

اندازه های عرض صفحه کابینت

عرض صفحه کابینت

اندازه های عرض صفحه کابینت هیچ محدودیتی ندارد. هر نوع و اندازه برای تولید در این بخش قابل ثبت بوده و در کوتاه ترین زمان آماده می شود.

صفحه کابینت های ام دی اف

یکی از پر استفاده ترین نوع صفحات تاپس در ایران صفحه کابینت های ام دی اف می باشند. این محصولات به دلیل قیمت مناسب و داشتن ویژگی های بسیار کاربردی استفاده فراوانی در کشور دارند. ابعاد و اندازه ها و عرض این محصولات نیز استاندارد و مناسب استفاده در تولیدات و آشپزخانه های ایرانی است. این محصولات توسط کارخانه های داخل کشور در چندین سایز مختلف ساخته می شوند. طول، عرض و ضخامت این صفحات در دو اندازه استاندارد و سفارشی به تولید می رسند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت های ام دی اف را می توانید از تمامس فروشگاه های پخش محصولات چوب تهیه کنید. اما برای تهیه محصولاتی با سایز های سفارشی باید صفحاتی با اندازه های مخصوص و دلخواه را برای تولید در مراکز مرتبط ثبت نمایید.

ابعاد مخصوص صفحه

معمولا کارخانجات مختلف هر کدام سایز و یا تیراژ مشخصی از نوع ویژه صفحات را می سازند. همچنین برخی از کارخانه نیز ممکن است محدودیت هایی در رنگ و روکش در ساخت سفارشی داشته باشند. همانطور که گفته شد صفحات تولید شده با ام دی اف و روکش های اچ پی ال در اندازه های بسیار متفاوتی به تولید می رسند. ابعاد استاندارد این محصولات معمولا با ضخامت ۵ و  ۳ سانتی متری در بازار وجود دارند. طول آن ها نیز ممکن است ۳ متر و ۶۰ سانت و یا ۴ متر و ۱۰ سانتی متر باشد. البته فراوانی نوع ساخته شده با طول ۴ و ۱۰ از سایر مدل ها بسیار بیشتر است و در تولیدات داخلی از این نوع از صفحات بیشتر از سایر اندازه ها استفاده می شود. عرض های صفحه کابینت ام دی اف نیز معمولا ۶۰ یا ۶۵ سانتی متر است.

البته همانطور که گفته شد ممکن است محصولاتی با اندازه های کاملا متفاوت نیز ساخته شود. عرض های ۷۰ یا ۷۵ نیز توسط برخی از کارخانه های ایرانی به صورت سفارشی تولید می شوند. برای تهیه انواع مختلف صفحه کابینت ایرانی با کیفیت در عرض و سایز های مخصوص و یا معمولی می توانید با دفتر فروش بازار ایران تماس بگیرید. این مرکز پخش کننده اصلی صفحات کارخانجات قدرتمند و شناخته شده می باشد. انواع صفحات تاپس ام دی اف با عرض های استاندارد ۶۰ و ۶۵ سانتی متری و محصولاتی با ابعاد مخصوص را می توانید از این شرکت خریداری نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن