صفحه کابینت

عرض استاندارد صفحه کابینت چند است؟

عرض استاندارد صفحه کابینت

عرض استاندارد صفحه کابینت چند است؟ آیا محصولات تولیدی با عرض و ضخامت سفارشی هم امکان پذیر است؟ بهترین کاراخانه صفحه کابینت کجا قرار دارد؟

استاندارد بازار

صفحه کابینت ها محصولاتی هستند که برای ساخت میزکار در آشپزخانه ها به کار می روند. این ورق ها نیز مانند ورق های ام دی اف دارای چند ضخامت و ابعاد مختلف می باشند. تولید این محصولات در ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری انجام می گیرد. طول صفحه معمولا ۴ متر و یا ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. عرض استاندارد این محصولات نیز ۶۰ سانتی متر می باشد. البته همانطور که گفته شد این گزینه ها در صفحات کابینت با عرض استاندارد وجود دارند. بسیاری از کارخانه های ایرانی در حال حاضر محصولاتی با چند اندازه سفارشی و خارج از طول و عرض استاندارد این محصولات را تولید می کنند. اما به طور کلی سایز های معمول موجود در بازار در همین اندازه هستند.

همانطور که گفته شد عرض استاندارد صفحه کابینت ام دی اف ۶۰ سانتی متر می باشد. دو ضخامت مختلف ۳ و ۵ سانتی متری و چند نوع محصول دو لب و تک لب برای این محصولات وجود دارد. اما عرض استاندارد این صفحه ها ۶۰ سانتی متر است. زیرا این ابعاد مناسب ترین مدل مورد استفاده در محیط های معمولی می باشد. برای آشپزخانه هایی با طراحی و کاربرد خاص یا آشپزخانه های صنعتی ممکن است صفحه کابینت هایی با عرض های دیگر نیز تولید کنند. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد چند کارخانه بزرگ و کوچک داخلی در حال حاضر آماده ساخت صفحات با ابعاد سفارشی هستند. یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده، شرکت درخت سبز است.

تولید کننده ایرانی

گروه تولیدی برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت با عرض های استاندارد و سفارشی است. این کارخانه بزرگ محصولات خود را در چند اندازه مختلف ساخته و به بازار عرضه می کند. تنوع صفحات تولید شده توسط این برند از نظر طرحف رنگ و ابعاد بسیار بالا است. شما می توانید به راحتی و با توجه به نوع نیاز خود از میان چند مدل مختلف موجود در کاتالوگ این محصولات، خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید با خرید از مرکز فروش مرکزی این کارخانه صفحه کابینت های این مارک را با قیمت کارخانه و بسیار مناسب تهیه کنید. برای اطلاع از شرایط انجام معاملات و اخذ امتیاز نمایندگی فروش می توانید با شماره های اعلام شده در این سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این مرکز همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن