صفحه کابینت

صفحه کابینت دولب و تک لب

صفحه کابینت دولب و تک لب

صفحه کابینت از نظر سایز، طرح و مدل دارای چندین انواع مختلفی هستند. ویژگی هر کدام از این دسته بندی ها با یکدیگر متفاوت هستند. برخی مثال برخی صفحات در مدل مات و برخی براق تولید می شوند. تولید در انواع ضخامت ۳ و ۵ سانتی نیز از دیگر تفاوت های این محصول با یکدیگر هستند. تفاوت در مدل و اینکه طرح تولید شده از نوع چوبی، ساده، شنی، طرح سنگ، طرح کلاسیک و دیگر نمونه ها باشد از دیگر تفاوت های صفحه کابینت با یکدیگر است. برخی از صفحه کابینت ها در ابعاد استاندارد یعنی طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر و عرض ۶۰ سانتی متر تولید می شوند. برخی نیز در ابعاد متفاوت کوچکتر و بزرگتر به صورت سفارشی تولید می شود.

تک لب یا دو لب بودن صفحه کابینت از دیگر تفاوت های این محصول با یکدیگر است. برخی از صفحه کابینت های تولید شده با عرض ۶۰ سانتی دارای تک لب گرد هستند. عرض صفحه کابینت هابی که در ایران به کار می رود معمولا ۶۰ سانتی است. همان طور که اشاره شد این ابعاد ذکر شده در ایران بوده و دیگر سایزها به صورت سفارشی تولید می شوند.

عرض استاندارد صفحه کابینت

انواع مدل صفحه کابینت تک لب و دو لب با عرض و طول کوچکتر و بزرگتر مانند ۶۵ سانتی متری، ۷۵ سانتی متری و غیره توسط تولیدی های مختلف تولید می شوند. اما همچنان در میان ابعاد مختلف تولید شده، صفحه کابینت تک لب ۶۰ سانتی بیشترین میزان خرید و فروش و استفاده را دارد. برای خرید صفحه کابینت تک لب و دو لب ۶۰ سانتی با چندین طرح و مدل مختلف می توانید با فروشگاه های صفحه کابینت شرکت های مختلف در تماس باشید.

انواع صفحه کابینت تک لب و دو لب ۶۰ سانتی با کیفیت بالا و رنگ بندی های مختلف در مراکز فروش این محصول موجود است. همچنین امکان تولید با تیراژ بالا این محصول فراهم است. برای اطلاع از شرایط خرید صفحه کابینت تک لب و دو لب با ابعاد سفارشی و یا اطلاع از لیست قیمت به روز می توانید از پل های ارتباطی موجود در سایت شرکت ها تماس بگیرید.

کاربرد انواع صفحه یک و دو لب

اغلب صفحه کابینت های تولید شده با عرض ۶۰ سانتی که یک لب دارند، یعنی یک لبه گرد و بیرونی دارند بیشتر برای بخش های از صفحه کابینت و میز که به سمت دیوار است به کار برده می شود. بخش صاف صفحات یک لب به دیوار اتصال پیدا می کنند. این نوع از صفحه کابینت یک لب بیشتر از دولب کاربرد دارند.

انواع صفحه کابینت دولب گرد جهت استفاده و کاربرد در کابینت و مکان هایی که از دو سو آزاد باشند، به کار برده می شود. به طور مثال به عنوان میز کنفرانس، میز غذاخوری، اوپن آشپزخانه که از هر دو سمت باز است و هیچ اتصالی به دیواری یا جایی ندارذ. با توجه به مطالب گفته شده، کاربرد انواع صفحه یک و دو لب با ذکر نمونه هابی جهت شفاف سازی بیان شد. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده و پاسخ سوالات خود را در زمینه کاربرد انواع صفحه یک و دو لب به طور صحیح دریافت کرده باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن