صفحه کابینت سفید

رنگ صفحه کابینت سفید جذاب

رنگ صفحه کابینت سفید

از زمانی که طراحان داخلی و دکوراسیون برای ایجاد محیطی مناسب برای زندگی دست به کار می شوند، با ادغام رنگ ها و بازی با زنگ ها، اثری بی نظیر و آرام بخش برای ما فراهم می کنند. دکوراسیون داخلی و دکوراتیو بودن شغلی نیست چه بدون داشتن تجربه و سررشته در مورد آن بتوان در آن موفق شد، البته بحث داشتن ذوق و سلیقه و استعداد ذاتی جداست و برای اینکه بتوان به صورت رسمی و شناخته شده دست به کاری زد، باید دوره ای به صورت تئوری و آکادمیک گذراند تا مجوز فعالیت را کسب کرد، همچنین برای اینکه بتوان اعتماد مشتریان را جلب کرده بنا بر شرایط موجود در بازار دکوراسیون، وجود گواهی نامه معتبر که نشان دهنده اگاهی و اشراف بر این حوزه شغلی است، بسیار مهم است و از همه مهم تر رضایت و اعتماد مشتری جلب خواهد شد.

ترکیب رنگ آشپزخانه

در صنعت دکوراسیون داخلی، یکی از اصلی ترین بخش های دکوراسیون، آشپزخانه است که بیشترین زمان برای یک خانم خانه دار در آشپزخانه می گذرد. از اجزای مهم و اصلی آشپزخانه، کاببیت و صفحه روی کابینت است که باید مناسب با محیط، سبک کلی منزل، مدرن و کلاسیک بودن، متراژ منزل، نور محیط و سایر موارد بهترین انتخاب صورت گرفته شود.

اما یکی از بهترین و راحت ترین ترکیب و هارمونی برای صفحه کابینت، رنگ سفید جذاب است که در طیف های وسیع و گسترده تولید می شود. رنگ سفید به دلیل خنثی بودن، قابلیت ترکیب شدن با تمام رنگ های گرم و سرد را دارد و همچنین رنگ سفید جذاب، علاوه بر اینکه آشپز خانه را تمیز و پاکیزه نشان می دهد و باعث می شود اگر متراژ آشپز خانه پایین است، فضا گرفته و خفه به نظر نیاید، بلکه بسبار‌ فراخ و دلباز به نظر برسد. تمام این ویژگی های سحر انگیز رنگ سفید جذاب است که به محیط آشپزخانه هایمان می دهد و آن تنها با انتخاب درست و صحیح رنگ صفحه کابینت سفید جذاب حاصل می شود.

              مدل متنوع صفحه سفید

هر محصولی جهت افزایش میزان فروش خود باید هر سلیقه ای را در نظر بگیرد. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این مهم را در اولویت کار خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند.

طرح و مدل های  صفحه سفید در رونق بازار این محصول تاثیر به سزایی داشته است. صفحه سفید در طرح و مدل های متنوع که با روکش های متنوع روز ازجمله  طرح سنگ که شامل کورین و کوارتز می شود و رنگ این نوع صفحه معمولا سفید است که با ریز دانه های تیره آغشته شده است. همچنین نمونه های مدل متنوع صفحه سفید که در طیف رنگی سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، طرح سنگ روشن براق  ارائه می شود.

مدل متنوع صفحه سفید از بهترین نوع انتخاب ها برای هر آشپزخانه ای است، زیرا نشان دهنده ذوق و سلیقه مشتری را نشان می دهد، چون آشپزخانه نقش مهمی در منزل دارد و احساس راحتی کردن در آشپزخانه مهم است، نه اینکه از بودن در آشپزخانه احساس خفگی به اهل منزل دست بدهد، پس در هنگام خرید صفحه کابینت از مدل های متنوع صفحه سفید غافل نشوید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن