صفحه کابینت

سفارش تولید صفحه کابینت دورو

صفحه کابینت دورو

سفارش تولید صفحه کابینت دورو در سایزهای ۳ و ۵ سانتی پذیرفته می شود. در این بازار حتی برای تعداد کم نیز امکان تولید سفارشی وجود دارد.

صفحه کابینت ها در ایران در انواع مختلف و متفاوتی تولید می شوند. این محصولات هر کدام بسته به جنس و مواد اولیه با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. نوع ام دی افی این محصولات به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان پر فروش ترین نوع در ایران شناخته می شوند. البته در سال های اخیر نمونه های بسیار زیادی از جنس های دیگر نیز در کارخانه صفحه تبریز ساخته شده اند. اما همانطور که گفته شد داشتن نرخ فروش ارزان تر و دارا بودن ویژگی ها و خصوصیات لازم به عنوان صفحه میز کار باعث شده است این نوع فروش بیشتری داشته باشد. این صفحه کابینت ها قابلیت ساخت به صورت سفارش در مدل های دورو، تکرو، مات، براق، تک لب، دو لب وجود دارد. البته بیشتر نمونه های موجود در بازار به صورت دورو می باشد. یعنی هر دو بخش این محصولات به وسلیه روکش های مخصوص اچ پی ال عایف شده اند.

تولیدات استاندارد صفحه کابینت

صفحه کابینت های دورو را می توان در انواع مدل ها سفارش داد. بیشتر خرید ها به صورت سفارش مربوط به خرید هایی با ضخامت و یا عرض بالاتر دارد. زیرا این محصولات معمولا به در ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری تولید می شوند. همچنین عرض استاندارد این محصولات ۶۰ سانتی متر می باشد. سفارش این محصولات به صورت دورو در ضخامت های ۶ و ۷ سانتی و بیشتر امکان پذیر است. همچنین ساخت این صفحه کابینت ها با عرض های ۶۵، ۷۰ و ۹۵ سانتی متری در برخی از کارخانه های ایرانی امکان پذیر می باشد. طول این محصولات از نوع دورو نیز به صورت ثابت ۴ متر و ۱۰ سانتی متر می باشد که این مورد نیز در برخی از کارخانه ها قابل تغییر و تولید در ابعاد بزرگتر یا کوچکتر است.

کارخانه برین چوب اردبیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ایرانی با مواد اولیه با کیفیت می باشد. دفتر مرکزی صفحه کابینت سفارش دورو را در انواع ابعاد و مدل ها می پذیرد. شما می توانید سفارش ساخت محصولات مورد نیاز خود با طول، ضخامت، مدل و طرح مد نظر خود را در این مرکز ثبت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام ابعاد سفارشی می توانید با دفتر فروش مرکزی و اصلی صفحه کابینت های برین چوب تماس بگیرید. اطلاعات لازم درباره نرخ فروش و زمان بندی تولید و ارسال بار از طریق تماس تلفنی با این مرکز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن