صفحه کابینت

قیمت جدید صفحه کابینت اسپارک

قیمت صفحه کابینت

قیمت جدید صفحه کابینت اسپارک سفید و مشکی اعلام شد. هرچند این محصول پر طرفدار است، اما لیست قیمتی جدید بسیار مناسب تنظیم شده است.

طرح اسپارک صفحات تاپس

طرح های متفاوتی از صفحه کابینت ام دی اف در سمپل های مختلف وجود دارد. برخی از طرح های موجود در این سمپل ها از تولیدات اختصاصی و مخصوص یک برند است. اما اکثریت محصولات ساخته شده توسط مراکز مختلف نمونه هایی هستند که به صورت مشترک توسط این کارخانه ها ساخته می شوند. معمولا قیمت فروش این محصولات با تغییر طرح تغییر نمی کند و ثابت است. یکی از مدل هایی که از سال های قبل در سمپل چندین برند مختلف وجود داشته است طرح اسپارک است. طرح های متفاوتی را با این نام ممکن است در بازار وجود داشته باشد. اسپارک جزو نمونه هایی است که با وجود جدید نبودن از میزان فروش بالایی برخوردار است. این طرح ممکن است با رنگ های مختلف مانند سفید یا مشکی تولید شود. طرح کلی این محصولات مشابه نوع شنی است.

همانطور که گفته شد معمولا قیمت فروش صفحه کابینت ها در بین رنگ های مختلف تفاوتی ندارد. فقط نمونه های خاصی از این محصولات مانند طلایی است که ممکن است نرخ فروش بالاتری داشته باشد. به غیر از این مورد اکثر رنگ ها و اسپارک سفید و مشکی با نرخ واحدی به فروش می رسند. موردی که باعث تفاوت قیمت در این محصولات می شود براق یا مات بودن روکش آن ها است. ابعاد و اندازه صفحات ام دی اف نیز باعث می شود تا قیمت آن ها متفاوت باشد. برای اطلاع از نرخ جدید صفحه کابینت های اسپارک و سایر مدل های سفید یا رنگی می توانید از بخش لیست قیمت سایت دیدن کنید. در این بخش می توانید اعداد میانگین اما آنلاین از جدیدترین نرخ های اعلام شده را مشاهده فرمایید.

صفحه کابینت رنگی و سفید

برای خرید انواع صفحات تاپس از جنس ام دی اف با طرح های اسپارک سفید و مشکی و یا سایر طرح ها می توانید با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید. این مرکز در زمینه فروش انواع صفحه کابینت طرح جدید با قیمت مناسب فعالیت دارد. تهیه مستقیم محصولات از کارخانه های سازنده باعث می شود تا نرخ صفحه کابینت ها در این مرکز بسیار مناسب باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرخ فروش محصولات و یا شرایط فروش عمده و خره می توانید از طریق تماس تلفنی و یا چت باکس آنلاین سایت با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن