صفحه کابینت

شرکت تولیدی صفحه استارون کابینت

صفحه استارون کابینت

شرکت تولیدی صفحه استارون کابینت ایرانی کجاست؟ مرکز پخش انواع صفحه استارون مارک ال جی و سامسونگ با قیمت های عالی راه اندازی شد.

استارون نوع جدیدی از مواد اکرلیک هستند که برای تولید محصولات مختلفی در صنعت ساختمان سازی به خصوص در بخش طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده می شود. شرکت های تولیدی بسیاری در کشور در زمینه تولید صفحه کابینت فعالیت دارند. در چند سال اخیر چندین تولید کننده مختلف فعالیت خود را در زمینه ساخت این صفحات از جنس استارون شروع کرده اند. صفحه کابینت های تولیدی با این جنس دارای رویه کاملا صاف و صیقلی و اکرلیک می باشد. این مواد به دلیل داشتن ویژگی های بسیار مثبت گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان کانتر و میزکار در آشپزخانه ها و حتی سایر فضا ها می باشند. مقاومت بالای این محصولات در برابر نفوذ اب و حرارت باعث استفاده از آن ها در تولید صفحه کابینت ها شده است.

کارخانه ایرانی استارون

شرکت تولیدی صفحه کابینت استارون در ایران این محصولات را در طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوت تولید می کنند. اما شرکت های سازنده کره ای مانند سامسونگ پرفروش ترین محصولات را در بازار دارند. با کمتر شدن واردات این محصولات از این شرکت ها، تولیدی های داخلی اقدام به تولید نمونه داخلی کردند. حتی برخی از واردکنندگان چینی نمونه های تقلبی برند سامسونگ را به کشور وارد کردند. مورد دیگری که پس از کم شدن واردات این محصولات اتفاق افتاد بالاتر رفتن قیمت فروش این محصولات می باشد. در حال حاضر این محصولات در مراکز عرضه بسیار کمی با نرخ عرضه بسیار بالایی به فروش می رسند. به همین دلیل بیشتر مشتریان به جای استفاده زا نمونه های خارجی از تولیدات داخلی سنگ های استارون استفاده می کنند. البته صفحه کابینت های ام دی اف با طرح سنگ استارون نیز توسط برخی از تولیدی های داخلی ساخته می شود.

برای خرید انواع مختلف صفحه کابینت ایرانی با جنس ها مختلف و در ابعاد متفاوت می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. این شرکت در زمینه عرضه انواع مختلف این محصولات از تولیدی های ایرانی و خارجی فعالیت دارد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی در خصوص خرید محصولات و اطلاع از لیست قیمت فروش عمده و خرده صفحه کابینت می باشند. به غیر از تماس تلفنی از طریق چت آنلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را صورت ۲۴ ساعته ارسال نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن